فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

جان باختن مرد رودسری بر اثر سقوط از ارتفاع حین تعمیر سقف منزل!

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از جان‌باختن مردی ۴۵ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در این شهرستان خبر داد و افزود: این مرد حین تعمیر سقف منزل به دلیل نامعلومی از طبقه چهارم ساختمان به پایین سقوط کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از جان‌باختن مردی ۴۵ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از پشت بام یک منزل مسکونی در شهر رودسر، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه مشخص شد، مردی ۴۵ ساله حین تعمیر سقف منزل به دلیل نامعلومی از طبقه چهارم ساختمان به پایین سقوط کرده است، افزود: بلافاصله فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ادامه داد: با بررسی کادر درمان معلوم شد این فرد بر اثر شدت جراحت و ضربات وارده قبل از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به انجام اقدامات قانونی در این خصوص بر ضرورت رعایت موارد ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

Share