رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

ترافیک سنگین و پر حجم در رودبار | ۵ نفر در جاده های گیلان جان باختند

رئیس پلیس راه گیلان، ترافیک در محدوده باند شمال به جنوب محور سراوان – امامزاده هاشم را نیز سنگین و پر حجم دانست و افزود: با توجه به خروج مسافران از استان، بار ترافیک در ورودی شهر رودبار نیز سنگین و پر حجم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه از صبح امروز به عنوان روز پایانی تعطیلات شاهد خروج مسافران از استان گیلان هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به سراوان – امامزاده هاشم به ویژه محورهای فومن – سراوان و سنگر – سیاهکل سنگین و پر حجم است.

وی ترافیک در محدوده باند شمال به جنوب محور سراوان – امامزاده هاشم را نیز سنگین و پر حجم دانست و افزود: بار ترافیک در ورودی شهر رودبار نیز سنگین و پر حجم است.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، کلیه محورهای مواصلاتی استان را متاثر از حجم زیاد خودروی های ورودی دانست و تصریح کرد: در محور آستارا – اردبیل نیز با ترافیک نیمه سنگین، اما روان مواجه هستیم.

صفاری با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در همه محورهای استان متراکم است، اضافه کرد: متاسفانه پنج سفر از هموطنان طی چهار روز گذشته بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند لذا مسافران به هنگام خروج از استان عجله و شتاب نکنند و رفتارهای پر خطر و سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، از ۳۰ فروردین ماه لغایت ۲ اردیبهشت ماه ۳۹۵ هزار و ۸۴۶ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان و ۲۵۳ هزار و ۴۷۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده اند.

Share