مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

اقناع افکار عمومی و نهادینه‌سازی فرهنگ مدیریت مصرف وظیفه همکاران حوزه اطلاع‌رسانی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در نشست هم اندیشی رابطین روابط عمومی در امورهای اجرایی، بر آمادگی لازم برای پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در نشست هم اندیشی رابطین روابط عمومی در امورهای اجرایی، بر آمادگی لازم برای پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت برق در معیشت مردم غیرقابل انکار است و رمز خدمت‌رسانی موثر به مردم همدلی و وفاق برای انجام رسالت و وظایف محوله می‌باشد.

مهدیزاده ضمن تشکر از زحمات همه رابطین روابط عمومی در امورهای اجرایی در پیک تابستان و زمستان گذشته گفت: از همه تریبون‌ها و ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی به مشترکین استفاده شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: در حوزه مدیریت مصرف و روابط عمومی عرصه برای کارهای متنوع و ایده‌های نو بسیار زیاد است و ضروری است با اطلاعات کامل در این حوزه اقدام شود.

وی تاکید کرد: سال گذشته مدیریت هوشمند مصرف از ساختمان ستادی شرکت آغاز شد و باید از سوی رابطین روابط عمومی پایش مصرف برق ساختمان‌های اداری انجام شود.

مهدیزاده در پایان اظهار داشت: اقناع افکار عمومی و نهادینه‌سازی فرهنگ مدیریت مصرف وظیفه همکاران حوزه اطلاع‌رسانی است.

در ادامه جواد لطفی مدیر دفتر روابط عمومی ضمن برشمردن اقدامات یکسال اخیر در حوزه‌های مرتبط کاری، انتظارات و برنامه‌های درخواستی از رابطین این دفتر در امورهای اجرائی را ارائه کرد و همچنین حاضرین نیز نظرات و پیشنهادات خود برای فعالیت‌های فصل پیک تابستان پیش رو را بیان کردند.

Share