ما مقصریم به خاطر سکوتمان

واکنش تند مشاور قالیباف به ادعای پیش‌بینی آینده با “پایتون” در حضور رئیسی

مهدی محمدی نوشت: ما مقصریم به خاطر سکوتمان در مقابل مزخرفات غیرعلمی و شبه علمی! سرنخ بسیاری از آن‌ها به گروه اندکی احمق صاحب قدرت در یک گروه مشخص برمی گردد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محمدی، مشاور قالیباف در امور راهبردی نوشت: ما مقصریم به خاطر سکوتمان در مقابل مزخرفات غیرعلمی و شبه علمی!

وی با اشاره به برخی ادعاهای بی‌پایه و اساس مثل مستعان، غنی‌سازی در زیرزمین، لامبورگینی ایرانی، زمستان سخت، اشتغال با ۱ میلیون تومان، خودرو با سوخت آب، دلارزدایی و فروپاشی آمریکا، اداره مملکت با تهاتر نفت، افزود: سرنخ بسیاری از آن‌ها به گروه اندکی احمق صاحب قدرت در یک گروه مشخص برمی گردد!

تازه به مزخرفاتی که متاسفانه در قالب دین و مذهب جعل می‌شوند و موجب خدشه دار شدن دین و دین دار هم می‌شوند اشاره نکردم.

ویدیویی از نشست ابراهیم رئیسی با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» منتشر شده که در آن داود دومیری گنجی، استاد دانشگاه ادعا می‌کند که می‌توانند با «پایتون»، آینده را پیش‌بینی کنند. این در حالی است که پایتون تنها یک زبان برنامه‌نویسی است که دانشجویان رشته کامپیوتر در همه کشورها با آن آشنایی دارند.

هشدار مدیر مسئول روزنامه اطلاعات با هشتگ «پایتون» درباره پیامد «حرف‌های سست و غیرعقلانی»

عباس صالحی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در توییتی با هشتگ پایتون نوشت:

‏دو نهاد علم و دین، نهادهای اصلی قوام ملت‌ها هستند. انتشار حرف‌های سست و غیر عقلانی از روحانیون و دانشگاهیان فروپاشی سرمایه اجتماعی را در پی خواهد داشت.
بویژه آن‌که در عالی‌ترین مجامع رسمی طرح شود و انتشار عام پیدا کند.
مواظب فرسایش پیوسته اعتماد ملی باشیم.

 

Share