مدیرکل صمت گیلان خبر داد:

هیئت مدیره جدید اتحادیه نانوایان شهرستان رشت انتخاب شدند+ اسامی و آرا

تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری انتخابات اتحادیه صنف نانوایان شهرستان رشت خبر داد و افزود: اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایان شهرستان رشت امروز با برگزاری انتخابات صنفی، انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری انتخابات اتحادیه صنف نانوایان شهرستان رشت خبر داد.

تیمور پورحیدری با اعلام این خبر گفت: اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایان شهرستان رشت امروزبا برگزاری انتخابات صنفی، انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این انتخابات به دلیل شرایط کرونایی در گذشته به تعویق افتاده بود افزود: اتحادیه صنف نانوایان شهرستان رشت متشکل از ۱۰۱۴ عضو میباشد که تعداد ۴۷۹ نفر از اعضای آن امروز در انتخابات شرکت نمودند.

پورحیدری خاطرنشان کرد: ۵ نفر از کاندیداها به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند که در نتیجه؛ مجید احمدی با ۲۷۲ رای به عنوان رئیس/ اکبر محمدی با ۲۱۵ رای به عنوان نایب رئیس/ حیدر الماسی با ۲۱۱ رای به عنوان نایب رئیس دوم/ مهدی وثوق با ۱۷۹ رای به عنوان دبیر/ منتظرالقائم عسکری با ۱۷۶ رای به عنوان خزانه دار و ناصر بابایی به عنوان بازرس اتحادیه نانوایان شهرستان رشت انتخاب شدند.

مدیرکل صمت گیلان بهبود و ساماندهی وضعیت فعلی صنف نانوایان را لازم و ضروری دانست و گفت: این صنف یکی از اتحادیه‌های مهم محسوب می‌شود و با توجه به گردشگرپذیر بودن این استان، کیفیت پخت نان و نحوه فعالیت مطلوب این صنف از مسئولین جدید صنف مورد انتظار است.

شایان ذکر است در صورت‌ عدم وجود شکایت ظرف سه روز آتی؛ اعضای منتخب هیات مدیره جدید پس از دریافت اعتبارنامه شروع بکار خواهند کرد.

Share