فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور؛

جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب نا امن می‌کنیم | قدردانی از ۲ محیط‌بان رضوانشهری

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید بر اینکه دستگیری و برخورد با قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، گفت: جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب نا امن می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ رضا اکبری روز جمعه در عیادت از دو مأمور آسیب دیده یگان حفاظت منابع طبیعی رضوانشهر، اظهار کرد: محیط‌بانان سربازان خط مقدم حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی هستند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با ضاربان این دو محیط‌بان، افزود: قاچاقچیان در تیررس مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با اشاره به اهمیت و نقش محیط‌بانان و مأموران یگان حفاظت، بیان کرد: مشارکت مردم در کنار تلاش‌های مأموران یگان حفاظت در حراست از عرصه‌های جنگلی بسیار اهمیت دارد.

اکبری با تاکید بر اینکه دستگیری و برخورد با قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، گفت: جنگل را برای قاچاقچیان و سوداگران چوب ناامن می‌کنیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی این دو محیط‌بان، از این دو مأمور وظیفه شناس تقدیر و تجلیل کرد.

گفتنی است؛ دو محیط‌بان رضوانشهری هفته گذشته هنگام مأموریت در منطقه رودبار سرای شهرستان رضوانشهر مورد ضرب و شتم سه قاچاقچی که در حال قطع کردن درختان جنگلی بودند، قرار گرفتند.

Share