چرا ضد انقلاب شروع به افشاگری کرده است؟

افشای ارتباط خواننده معروف رپ با گروه تروریستی منافقین

اشکان فدایی از اعضای گروه ملتفت، علت جدایی سروش لشکری(هیچکس) را ارتباط با سازمان مجاهدین عنوان کرد و گفت مادرزن و پدر زن سروش از اعضای رسمی این سازمان تروریستی‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اشکان فدایی از اعضای گروه ملتفت، علت جدایی سروش لشکری(هیچکس) از این گروه را عضویت در گروه تروریستی مجاهدین‌خلق عنوان کرد. اشکان فدایی نوشت: «نمیخواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر مادر آزاده اکبری، زن این آقاست وسط انقلاب. که البته چیز خصوصی‌ای نیست و انقدر وقیحه که همه اینا عمومی رو صفحه مادرزنش هست.»

افشاگری اشکان فدایی از ارتباط سروش با سازمان مجاهدین

افشاگری اشکان فدایی از ارتباط سروش با سازمان مجاهدین

ماجرای گروه ملتفت

سروش لشکری خواننده زیر زمینی، معروف به هیچکس از اواخر سال ۸۸ به انگلیس رفت. در لندن به همراه اشکان فدایی، علی قاسملو معروف به «علی قاف»، مهدیار آقاجانی و داریوش گروهی را تشکیل دادند به نام «گروه ملتفت» که آهنگ‌های رپ توسط این گروه تولید می‌شد.

در ایام اغتشاشات گروه ملتفت لیدر این جریان شدند و مردم را به اغتشاشات تشویق می‌کردند. سروش لشکری اغتشاشگران را به آشوب مسلحانه فرامی‌خواند تا جایی که راهکار میداد اگر سلاح ندارید سلاح نیروهای امنیتی را ضبط کنید!

دعوت اغتشاشگران به اقدام مسلحانه توسط سروش

بعد از شکست پروژه ناامن سازی ایران توسط اپوزیسیون، حالا وقت تصویه حساب‌ها رسیده و لیدرهای اغتشاشگر به جان هم افتاده‌ و دست به افشاگری علیه یکدیگر میزنند.

سروش لشکری که بارها در توییت‌هایش ژست مقابله با کروهگ تروریستی مجاهدین خلق را می‌گرفت؛ مشخص شده است که با این سازمان آدمکش ارتباط و همکاری دارد. البته برای کسی پوشیده نبود که توییت‌های تشویق به خشونت و اقدام مسلحانه وی، دقیقا خط منافقین بوده است.

ژست تنفر از سازمان مجاهدین توسط سروش لشکری

بالاخره رفیق گرمابه سروش، اشکان فدایی افشاگری کرد علت جدا شدن سروش از گروه ملتفت بخاطر ارتباط سروش با گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق است. پدر و مادر همسر سروش رسما از اعضای این گروه تروریستی است. البته پیش‌تر رعنا رحیم‌پور مجری اخراج شده‌ی بی‌بی‌سی فارسی از سروش لشکری(هیچکس) پرسیده بود ۴۰۰هزار دلار را از چه کسی گرفته است که لیدری اغتشاشات می‌کند؟!

به هرحال مدعیان احقاق حقوق مردم که کشورشان را به ۴۰۰هزار دلار می‌فروشند و به سادگی آب خوردن دروغ می‌گویند، در زمانی که مدعی اتحادند؛ علیه یکدیگر به افشاگری می‌پردازند و قید اتحاد را می‌زنند.

به نظر می رسد بعد از شکست پروژه مهسا امینی در داخل کشور، ضد انقلاب به واسطه مشکلات شخصی و سازمانی، اقدام به افشاگری علیه یکدیگر می‌کنند و بعد از این، باید منتظر ابعاد دیگری از ناگفته‌های اپوزیسیون باشیم/.

Share