با حضور فرمانده کل انتظامی گیلان؛

کلنگ‌زنی مسکن ملکی کارکنان پلیس گیلان | لزوم زمینه‌سازی برای بهره‌مندی کارکنان از مسکن

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آئین کلنگ‌زنی پروژه هزار و ۱۷۰ واحدی منازل سازمانی و مسکن ملکی پلیس گیلان بر لزوم زمینه‌سازی و ایجاد شرایط بهره‌مندی کارکنان انتظامی از مسکن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آئین کلنگ‌زنی پروژه هزار و ۱۷۰ واحدی منازل سازمانی و مسکن ملکی پلیس گیلان بر لزوم زمینه‌سازی و ایجاد شرایط بهره‌مندی کارکنان انتظامی از مسکن تاکید کرد.

سردار «احمدرضا رادان» در آئین کلنگ‌زنی پروژه هزار و ۱۷۰ واحدی منازل سازمانی و مسکن کارکنان انتظامی گیلان ضمن تبریک ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان اظهار داشت: بالاترین دغدغه برای مردم که کارکنان مجموعه انتظامی هم از آن مستثنی نیستند تامین مسکن است.

وی با بیان اینکه کسانی که مشغول به کار هستند اگر منزلی نداشته باشند باید ۷۰ درصد از درآمد خود را صرف تهیه مسکن کنند افزود: کارکنان انتظامی به علت شرایط خاص، تعدد آماده‌باش‌ها، تعطیلات کم و همچنین استرس بالایی که در طول خدمت تحمل می‌کنند طبیعتا دغدغه بیشتری نسبت به سایر مردم در زمینه تامین مسکن دارند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر لزوم زمینه‌سازی و ایجاد شرایط بهره‌مندی کارکنان انتظامی از مسکن تصریح کرد: با تامین مسکن، شان و روحیه کارکنان برای انجام خدمت بیشتر خواهد شد زیرا بخش کمتری از سبد هزینه زندگی کارکنان پلیس در بحث مسکن صرف می‌شود و در نتیجه دغدغه و استرس کمتری را تجربه خواهند کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی گیلان، استاندار، مدیران و مدیر کل راه و شهرسازی استان، اظهار امیدواری کرد سایر استان‌های کشور نیز برای رفع دغدغه مسکن کارکنان خود تلاش بیشتری داشته باشند.

Share