با حضور فرماندار رشت صورت پذیرفت؛

علیرضا علیپور مدیر جدید اداره ثبت احوال شهرستان رشت شد

با حضور فرماندار رشت، علیرضا علیپور به عنوان مدیر جدید اداره ثبت احوال شهرستان رشت معرفی گردید.علیرضا علیپور مدیر جدید اداره ثبت احوال شهرستان رشت، پیش از این سابقه ریاست ثبت احوال شهرستان رضوانشهر، کارشناسی حراست اداره کل و کارشناسی ثبت احوال شهرستان تالش را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمیدرضا امام پناهی صبح امروز یکشنبه و در جلسه معارفه مدیر جدید اداره ثبت احوال شهرستان که با حضور مدیرکل ثبت احوال استان گیلان برگزار شد؛ نحوه خدمت‌رسانی و پاسخگویی مدیران و کارکنان دستگاه‌ها را یکی از مولفه‌های مهم در کسب رضایتمندی مردم برشمرد.

امام پناهی ضمن تبریک بازنشستگی و تقدیر از زحمات دوران خدمت سید مهدی احمدی مدیر پیشین ثبت احوال شهرستان رشت و آرزوی موفقیت برای علیرضا علیپور در جایگاه جدید، تاکید کرد: هر کدام از مدیران باید نسبت به ارتقاء کمی و کیفی امر خدمت‌رسانی و تحقق اهداف نظام در حوزه متبوع خود جدیت داشته باشند.

وی با اشاره به وجود فراوان منابع انسانی متعهد، متخصص و کارآمد در دستگاه‌های دولتی و همدلی مثال زدنی مردم با مسئولین که نمونه‌اش را در بی‌اعتنایی عمومی به اغتشاش طلبی‌های اخیر و حضور گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه شاهد بودیم، اظهار داشت: یقین داریم که علیرغم آرزوی دشمنان، روزهای درخشانی پیش روی ایران اسلامی قرار دارد.

فرماندار رشت ضمن تصریح بر تعهد مدیران در پایبندی به رویه عملگرایی مسئولین به عنوان یکی از خصوصیات مدیران در تراز انقلاب اسلامی، گفت: همه ما وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود فردی موثر در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

امام پناهی با اشاره به هشدارهای مکرر کارشناسان حوزه جمعیت درباره چالش پیری، خاطر نشان کرد: آینده توسعه کشور نیازمند نیروهای فعال و جوان در رده‌های مختلف بوده، بنابراین تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری باید در ردیف برنامه‌های اولویت دار دستگاه ها، بخصوص ادارات مرتبط با شاخص‌های جمعیتی قرار داشته باشد.

علیرضا علیپور مدیر جدید اداره ثبت احوال شهرستان رشت، پیش از این سابقه ریاست ثبت احوال شهرستان رضوانشهر، کارشناسی حراست اداره کل و کارشناسی ثبت احوال شهرستان تالش را در کارنامه کاری خود دارد.

Share