فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری سارق اماکن و معابر در رودسر | اعتراف به ۶ فقره سرقت توسط سارق ۲۷ ساله

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان، زمینه تداوم امنیت پایدار را افزایش می‌دهد، اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم، نقش تاثیرگذاری در کاهش سرقت دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان رودسر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از شگردهای پلیسی، سارق این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری سارق این پرونده‌ها در مخفیگاهش خبر داد و بیان داشت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از معابر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share