با توجه به استقبال گردشگران؛

جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان تا پایان ۱۱ فروردین برگزار می‌شود

به منظور خدمات‌رسانی بهینه و ایجاد نشاط اجتماعی به گردشگران و در راستای استقبال از بهار طبیعت و قرآن، جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان هر روز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای استقبال از بهار طبیعت و قرآن، جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان تا پایان ۱۱ فروردین برگزار می شود.

محمدرضا امیری‌نژاد با بیان مطلب فوق افزود: به منظور خدمات‌رسانی بهینه و ایجاد نشاط اجتماعی به گردشگران و در راستای استقبال از بهار طبیعت و قرآن، جشنواره نوروزی موزه میراث روستایی گیلان هر روز برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی گفت: علیرغم هوای نامساعد اوایل سال نو، با استقبال هموطنان عزیز از سراسر کشور، هر روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ عصر تا پایان تعطیلات نوروزی برنامه‌های متنوع در قالب جشنواره نوروزی شامل برگزاری موسیقی سنتی، لافندبازی، مراسم آیینی سنتی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در موزه میراث روستایی گیلان واقع در سراوان برگزار می شود.

وی باززنده‌سازی و ترسیم زندگی گذشته نزدیک و آداب و رسوم و شیوه زندگی مردمان گیلان، موزه مشاهیر و تولیدات محلی را از دیگر جاذبه‌های موزه مذکور دانست و از همه گردشگران خواست با اغتنام فرصت حضور در گیلان و مدیریت زمان، بازدید از موزه را نیز در دستور کار خویش قرار دهند.

Share