آخرین وضعیت جاده‌های مازندران از زبان رئیس پلیس راه؛

جاده کندوان به دلیل ریزش سنگ یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه کندوان تا اطلاع بعدی یک‌طرفه شد، گفت: درحال حاضر ارتفاعات محورهای شمال مه‌آلود و محورهای پایین‌دست بارانی و لغزنده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: ترافیک فوق سنگین خودروها محور کندوان را یک‌طرفه کرد و این محدودیت تا اطلاع بعدی و تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ساعت ۸ صبح امروز باتوجه به حجم بالای ترافیک تردد خودروها از مرزن‌آباد ممنوع شد و از ساعت ۸:۳۰ اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک پرحجم در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر، بیان کرد: شاهد بارش باران در محورهای پایین‌دست استان از گلوگاه تا رامسر هستیم که سطح جاده‌ها را لغزنده کرد.

جهان‌تاب با بیان اینکه محدوده پل‌زنگوله، ولی‌آباد و تونل کندوان برفی است، تصریح کرد: همچنین ارتفاعات ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه و امامزاده هاشم هراز نیز مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی با اشاره به تداوم محدویت ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تریلی در محور سوادکوه و تردد کامیون و کامیونت در هراز هم اجرا شده است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب با هشدار احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال، گفت: موضوع مهم توجه به هشدارها و توصیه‌ها است؛ چراکه هر آن احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

Share