فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

انهدام باند حفاری غیرمجاز در رودبار | ۳ متهم به مرجع قضایی معرفی شدند

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره حفاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۴۳، ۴۴ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره حفاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار داشت: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مقاصد خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام رودبار، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی بخش خورگام پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۳ نفر را حین حفاری غیرمجاز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار به حفر گودالی به عمق ۲ و عرض یک متر توسط متهمان اشاره کرد و گفت: متهمان ۴۳، ۴۴ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه اشیای باستانی ریشه در پیشینه تاریخی هر ملتی دارد و باید به عنوان میراثی برای آیندگان حفظ شود از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share