مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد؛

افزایش بیش از ۱۱ درصدی ورود خودرو‌ به گیلان | آزادراه قزوین – رشت رکورد دار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو به این استان خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون خودرو نیز از گیلان خارج شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی نیک فهم ر با اشاره به استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از گیلان، اظهار کرد: گیلان مهد تمدن، تاریخ و قطب گردشگری کشور تلقی می‌شود و از این رو مورد استقبال ویژه مسافرین قرار می‌گیرد.

وی از ثبت ۲ و میلیون ۲۰۰ هزار تردد در راه‌های مواصلاتی گیلان خبر داد و افزود: بر اساس داده‌های آماری این تعداد تردد وسیله نقلیه از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در راه‌های گیلان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو به این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون خودروی مسافرین از گیلان خارج شدند.

نیک فهم ادامه داد: این داده آماری ورود و خروج مسافرین، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲ درصدی در ورود به استان و ۱۶ درصدی در خروج از استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق با ۶۰۰ هزار خودرو صورت گرفته است، افزود: محور رامسر – چابکسر با خروج ۳۴۷ هزار خودرو در جایگاه بعدی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: بر اساس داده‌های آماری بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۲۶۰ هزار خودرو نقلیه بوده است.

Share