سردار نقدی: شهید حسین املاکی اسطوره دوران است

استکبار ۴۴ سال کار کرده و افرادی ضعیف‌النفس را استخدام کردند تا در کشور آشوب ایجاد کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهید املاکی یک اسطوره دوران است، گفت: در آن روز که شهید املاکی ماسک خود را به یک بسیجی داد گرچه بعدا هر ۲ شهید شدند ولی آن چیزی که برای ما به یادگار مانده رشادت و وفاداری سردار املاکی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه شهید املاکی یک اسطوره دوران است، اظهار کرد: در آن روز که شهید املاکی ماسک خود را به یک بسیجی داد گرچه بعدا هر ۲ شهید شدند ولی آن چیزی که برای ما به یادگار مانده، رشادت و وفاداری سردار املاکی است.

وی، ملجا شهیدان قدمگاه حضرت اباالفضل دانست و افزود: در سردار شهید حسین املاکی، مکتب حضرت اباالفضل العباس را مشاهده می‌کنید زیرا امثال حسین املاکی از جان خود گذشته و ماسک را بر صورت نیروی بسیجی خود می‌گذارد و سرانجام به درجه رفیع شهادت می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهدایی همچون حسین املاکی در ایجاد آرامش در جامعه بیان کرد: شهید حسین املاکی به معنای واقعی یک قهرمان بود، لذا باید ویژگی‌های شهدایی همچون شهید املاکی را برای نسل جدید تبیین کنیم.

نقدی با تاکید بر لزوم توجه به نفس توجه به سیره و فرهنگ شهدا در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن تصریح کرد: شهدا عاشقانه و داوطلبانه به جبهه حق علیه باطل رفتند تا از دین، اسلام و ناموس خود دفاع کنند و نگذراند ذره‌ای از این وطن به دست دشمن بیفتند، لذا اگر سعی داریم در خنثی‌سازی توطئه شهدا به مانند گذشته موفق شویم باید سیره شهدا را در نسل جدید تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن بیشتر از قدرت موشکی جمهوری اسلامی از نیروی ایمان رزمندگان وحشت دارد، تصریح کرد: دشمن از موشک و پهپاد ما نمی‌ترسد بلکه از نیروی ایمان و مردان سلحشور ایران اسلامی می‌ترسد زیرا استکبار از جوهر مردانگی، جوانمردی، عظمت روح شهدا و رزمندگان اسلام وحشت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران یکی از اهداف دشمن از تاسیس هزاران شبکه ماهواره‌ای علیه ایران را تضعیف نیروی ایمان در میان مردم ایران دانست و افزود: استکبار با هزاران شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌های ماهواره‌ای سعی در تضعیف نیروی ایمان در ملت ایران دارند از این رو نباید بگذاریم آموزه‌های شهیدانی همچون شهید املاکی تعطیل شود.

نقدی با بیان اینکه ملت ایران در تاریخ اسلام نظیر ندارد، گفت: ملت ایران در مقابل همه هجمه‌ها از جمله ترورهای دهه ۶۰، حمله رژیم بعث عراق به ایران، تحریم‌های ظالمانه و غیره ایستادگی کردند ولی نگذاشتند استکبار بر این‌ کشور نفوذ کند.

وی با اشاره به حضور و نقش‌آفرینی تمامی روسای جمهور و نخست وزیران کشورهای اروپایی در فتنه اخیر در کشور بیان کرد: کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای منطفه تمامی پول و امکانات خود را پای کار آورند تا با ایجاد جنگ روانی بتوانند بر روی روح و ذهن ملت ایران تاثیر بگذارد و در این مسیر هم برخی هنرمندان بی‌هنر و خودفروش با دریافت مبلغی دلار و پول، بازیچه دشمن شدند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، استکبار ۴۴ سال کار کرده و افرادی ضعیف‌النفس را استخدام کردند تا در کشور آشوب ایجاد کنند ولی اکنون در خیابان‌های خودشان جنبش‌های مردمی قیام کرده و همه آن کشورها از جمله رژیم صهیونیستی، فرانسه، آمریکا و انگلیس رو به افول هستند.

نقدی با بیان اینکه اگر اکنون مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اشکال از دین مبین اسلام و سپردن رای به مردم نیست، گفت: ارزش‌های ما در جمهوری اسلامی توفیق و اثربخشی خود را به ما نشان دادند و هرجا این ارزش‌ها را به مانند اطاعت از ولی فقیه عمل کردیم موفق شدیم و در غیر این صورت با شکست مواجه شدیم.

وی نقش گره زدن اقتصاد با مذاکرات را عامل گرانی‌های اخیر و برخی مشکلات در کشور برشمرد و بیان کرد: در دولت گذشته به شعارهای مقام معظم رهبری یعنی مسئله تولید توجه‌ای نشد، زیرا دولتمردان در دولت پیشین اقتصاد را به مذاکرات گره زده بودند که منجر به عقب ماندگی در اقتصاد شد.

Share