مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان خبرداد:

۴ باب کتابخانه عمومی در گیلان در ایام نوروز ۱۴۰۲ فعال هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از ارائه خدمات کتابخانه‌ای در ۴ باب کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت، اهل بیت (ع) آستانه اشرفیه، شهید باهنر لاهیجان و شیخ ابوجعفر هوسمی رودسر در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان امروز شنبه (۲۷ اسفند) با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای خدمت‌رسانی کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به مراجعین و دوستداران کتاب و کتابخوانی از ایجاد این ظرفیت در تعطیلات نوروزی خبرداد.

یاسر تقوی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همچون سال‌های گذشته نسبت به ایجاد امکانات مورد نیاز مراجعین کتابخانه‌ها در ۴ باب کتابخانه عمومی در استان گیلان اقداماتی را به انجام رسانده است از فعالیت کتابخانه‌های عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت، اهل بیت (ع) آستانه اشرفیه، شهید باهنر لاهیجان و شیخ ابوجعفر هوسمی رودسر به عنوان کتابخانه‌های عمومی فعال طبق برنامه ریزی زمانبندی مشخص ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

تقوی همچنین ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب برای حضور و مطالعه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی را از برنامه‌های اصلی و اولویت دار این مجموعه برشمرد و گفت: تمام تلاش دست اندرکاران مجموعه کتابخانه‌های عمومی ایجاد رضایتمندی مردم کتاب خوان استان گیلان است.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین و کارکنان دستگاه ها، نهادها، سازمان‌ها و گروه‌های مردم نهاد و نیز همه کتابداران و دست اندرکاران مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان که زمینه ساز رشد و توسعه کتاب و کتابخوانی و شاخص‌های مختلف مطالعه در استان شدند، برای ایشان در سال جدید آرزروی موفقیت، سربلندی و سالی سرشار از معنویت در سایه توجهات ائمه معصومین (ع) آرزو کرد.

گفتنی است کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همه‌ساله در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به معرفی چند مرکز برای ارائه خدمات کتابخانه اقدام می‌کند.

لیست کتابخانه‌های عمومی فعالی نوروزی به شرح زیر است؛

Share