آقای رئیسی! تیم اقتصادی شما بدون برنامه و ضعیف است

یک نماینده در واکنش به گرانی دلار و خودرو؛ ما نماینده مردم هستیم یا دولت، تا کی باید سکوت کرد؟!

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی! تیم اقتصادی شما بدون برنامه و ضعیف است؛ این موضوع را جدی بگیرید، تا کی مردم تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان را بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۳ اسفند ماه)مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: بنده حضوراً در مجلس در موردعدم هماهنگی بین تیم اقتصادی به شما مطالبی را عرضه کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. آقای رئیسی تیم اقتصادی شما بدون برنامه و ضعیف است؛ این موضوع را جدی بگیرید، تا کی مردم تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان را بدهند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا تورم، گرانی‌های اخیر در حوزه ارز و خودرو و کالاهای اساسی برای استیضاح وزیر اقتصاد کافی نیست؟ آیا ما نماینده مردم هستیم یا دولت، تا کی باید سکوت کرد.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: به علت واردات بیش از حد برنج و عدم اعمال تعرفه مناسب چند ماهی است که برنج در دست شالیکاران مظلوم مانده است و خریداری نمی‌شود، باغداران در حال قطع درختان خود هستند، لطفا به داد کشاورزان برسید.

Share