در راستای خدمات‌دهی در حوزه تجارت الکترونیک

پست و میراث فرهنگی گیلان تفاهمنامه امضا کردند؛ راه اندازی دفاتر پستی با محوریت صنایع دستی

این تفاهم نامه صبح امروز با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان و محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان در راستای خدمات‌دهی در حوزه تجارت الکترونیک به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل فرایندها و جلوگیری از ترددهای زاید و ایجادبسترهای لازم برای کاهش تصدی به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ، ظهر امروز ششم اسفندماه تفاهم نامه همکاری اداره کل پست استان گیلان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان به امضاء رسید.
محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: توسعه همکاری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جهت ارائه خدمات نیابتی بمنظور تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار، ساخت و الصاق پلاکهای کدپستی هوشمند در امکان گردشگری به جهت سهولت دسترسی به این امکان و راه اندازی دفاتر پستی با محوریت صنایع دستی و محصولات بومی و محلی مردم گیلان از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه می‌باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و تنوع محصولات بومی و صنایع دستی در استان گیلان، استفاده از خدمات پستی سبب خواهد شد که کلیه هم میهنان عزیز بتوانند نسبت به تهیه و دریافت این محصولات در سراسر کشور اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های اداره پست استان اظهار داشت: با توجه به امضای تفاهم نامه گسترش همکاری میان دو دستگاه اجرایی با تعامل مثبت مدیران کل مربوطه انجام شد و راهکارهای اجرای کامل و عملیاتی نمودن مفاد آن مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: تفاهم‌نامه مذکور با موضوعاتی از قبیل توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ها و ظرفیت طرفین به منظور تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان در ادارات و دفاتر پستی سطح استان، توریع مجوزهای صادره از سازمان در نشانی، راه‌اندازی دفاتر پستی فروش و محصولات صنایع‌دستی و بومی استان گیلان، انجام مراحل ثبت‌نام بصورت الکترونیکی و فیزیکی در خصوص صدور و تمدید مجوزهای صادره … تهیه و تنظیم شده‌است.

در پایان این مراسم از نمایشگاه لباس‌های بومی و محلی مردم گیلان که در عمارت تاریخی پست گیلان برگزار شده است بازدید به عمل آمد.

Share