هوشمند سازی ماشین آلات سازمان عمران شهرداری رشت

ناوگان خودرویی سازمان عمران مجهز به GPS شد| فعالیت ماشین آلات رصد و پایش می شود

پیمان پارسا با اعلام هوشمندسازی ماشین آلات حسب دستور سرپرست شهرداری رشت گفت: برای نخستین بار و در راستای بررسی دقیق عملکرد خودروهای سازمان عمران و همچنین بررسی روزانه وضعیت فنی، خودروهای راهسازی سازمان عمران به دستگاه ردیاب (GPS) آفلاین و آنلاین مجهز گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت برای ارتقای ناوگان خودرویی سازمان عمران اضافه کرد: در راستای برنامه‌های اجرایی سازمان عمران، در گام نخست، برنامه جامع مدیریت کارکرد، تعمیرات و نگهداری ماشن آلات راه اندازی شد.

پیمان پارسا افزود: سازمان عمران با بررسی و نیازسنجی‌های فنی در بخش تامین زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی، با راه اندازی این نرم افزار، اهداف بلندمدتی را دنبال می‌کند.

وی یادآور شد: بررسی و نیازسنجی به موقع و صحیح تامین قطعات خودرویی به منظور جلوگیری از هدر رفت هزینه‌های اضافی، تامین، نگهداری و حفظ وضعیت مطلوب دستگاه‌های عمرانی و مدیریت تخلفات و تصادفات مدیریت هوشمند شده است.

پارسا در ادامه افزود: انبار داری و کنترل مطلوب ورودی و خروجی مصالح، ثبت مستندات و شناسنامه تجهیزات و کارکرد هر خودرو، مدیریت کیفیت کارکرد ماشین آلات و پرسنل، مدیریت مسیرها و تردد و ماموریت ماشین ها، مدیریت سوخت، بارگیری و تخلیه معادن نیز از مزایای هوشمندسازی می‌باشد.

پارسا با اشاره به هوشمندسازی ناوگان خودرویی اظهار داشت: پس از نصب و تامین زیرساخت‌های نرم افزاری و نیروی انسانی، برای اجرا و تحقق مدیریت جامع کارکرد و هزینه‌های ماشین آلات سازمان عمران، پروژه تجهیز کلیه ماشین آلات فنی و عمرانی این سازمان نیز به ردیاب اجرا شد و کلیه ماشین آلات فنی به دستگاه‌های GPS مجهز گردیده و با قابلیت کارکرد اتصال به نرم‌افزار جامع مدیریت، فاز اجرایی هوشمندسازی و کنترل پروژه‌ها آغاز می‌شود.

پارسا ابراز امیدواری کرد، با اجرای این طرح که برای نخستین بار به مرحله اجرا درآمده، بتوان با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب‌تری به شهروندان خدمت‌رسانی شود.

Share