در همایش ائمه جمعه گیلان در انزلی؛

فرهادی: اتاق فکر فرهنگی منطقه آزاد انزلی آماده استفاده از ظرفیت ائمه جمعه است

عیسی فرهادی در همایش ائمه جمعه گیلان در انزلی گفت؛ اتاق فکر فرهنگی منطقه آزاد انزلی آماده استفاده از ظرفیت ائمه جمعه است. هرچه فاصله بین این منطقه و ائمه جمعه زیاد شود دشمنان از آن سوء استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عیسی فرهادی در نشست ائمه جمعه گیلان که در سالن فرهنگیان برگزار شد با بیان اینکه ائمه جمعه منطقه آزاد انزلی را از خود بدانند گفت: منطقه آزاد انزلی فرصت خوبی برای برنامه ریزی فرهنگی است و آماده‌ایم این ظرفیت را در اختیار ائمه جمعه قرار دهیم.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه کرد: هرچه فاصله بین این منطقه و ائمه جمعه زیاد شود دشمنان از آن سوء استفاده می‌کنند. این منطقه می‌تواند با دراختیار قرار دادن ظرفیت‌های موجود برای برای برگزاری جلسات ماهانه ائمه جمعه از سوء استفاده احتمالی دشمنان جلوگیری کند.

فرهادی با اشاره به برخی اقدامات فرهنگی منطقه آزاد انزلی در سال گذشته مانند اردوی فرهنگی راهیان نور، برگزاری کنگره سرداران شهید و سایر فعالیتهای فرهنگی، مذهبی گفت: بخش فرهنگی منطقه آزاد انزلی با اقداماتی نظیر اختصاص نمازخانه و ایجاد مسجدی درخور و شایسته در ساحل، پخش اذان در اوقات شرعی و استفاده از ظرفیت بسیجیان در تعطیلات نوروز اقدامات فرهنگی موثری در تعطیلات نوروز و ایام ماه مبارک رمضان انجام دهد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مردم بومی متدین و ارزشی منطقه، غرفه داران و کارمندان این سازمان پوشش اسلامی را رعایت می‌کنند افزود: رعایت حجاب و عفاف از سوی گردشگران نیز در این منطقه مورد تاکید قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود. همچنین ۱۰۴ غرفه برای افراد بومی جهت عرضه صنایع دستی در نظر گرفته شده تا بتوانند صنایع دستی خود را بفروش برسانند.

Share