دانلود فیلم انفرادی، سگ بند و علفزار با کیفیت عالی از آپ مدیا

یکی از سایت های دانلود فیلم معتبر در زمینه پخش و دانلود قانونی فیلم و سریال های نمایش خانگی وب سایت آپ مدیا رسانه دانلود فیلم جدید است.

جدیدترین فیلم های سینما پس از اکران عمومی وارد اکران آنلاین شدند و آماده پخش و دانلود قانونی در شبکه نمایش خانگی هستند که در ادامه مطلب به معرفی سه فیلم پر بازدید سینما ایران میپردازیم.

به گزارش آپ مدیا، فیلم های سگ بند ، انفرادی ، علفزار ، تی تی از فیلم های پرفروش در سال ۱۴۰۱ بودند که آمار فروش بسیار زیادی را از خود به جا گذاشتند. طبق روال همیشگی فیلم هایی که در سینماها اکران میشوند پس از آن وارد اکران آنلاین از دو رسانه تماشای فیلم فیلیمو و نماوا میشوند و مخاطبین میتوانند با پرداخت هزینه در ساعاتی مشخص نسبت به تماشای فیلم اقدام کنند. در مرحله آخر پس از اکران آنلاین وارد شبکه نمایش خانگی و دانلود قانونی در وب سایت های دانلود فیلم میشود.

آمار پرفروش ترین فیلم های ۱۴۰۱ در سینما:

در سال ۱۴۰۱ شاهد رکورد زنی در قیمت و فروش فیلم ها در سینما بودیم ، پس از به آرام رسیدن اوضاع کرونا سینماها مجدد فعالیت خود را آغاز کردند و با فروش خوبی در فیلم های ایرانی را رقم زند. فیلم انفرادی با رکورد بالاترین فروش حدود ۷۷ میلیارد به یکی از پرفروش ترین های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. پس از آن فیلم سگ بند با نزدیک به ۴۲ میلیارد جزو پرفروش ترین های سال بود. فیلم علفزار جزو فیلم های اجتماعی پرفروش سینما با حدود ۲۲ میلیارد تومان آمار خوبی را به جا گذاشت. در رده های بعدی فیلم های تی تی و دوزیست قرار گرفتند.

دانلود فیلم انفرادی درباره موسسه اعتباری متقلبی است که سه فرد شخصیت داستان را به هم وصل میکند ، نداشتن جا و مکان و تلاش برای رفتن به زندان اتفاقات جالبی را برای انفرادی رقم میزند. فیلم انفرادی در سال ۱۳۹۸ تولید و در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سینما های ایران اکران شد و رکورد بیشترین قیمت فروش را به خود اختصاص داد. انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و با بازی رضا عطاران و احمد مهرانفر به همراه مهدی هاشمی یکی از محبوب ترین فیلم های ژانر کمدی ایرانی است. تاریخ پخش انفرادی هنوز مشخص نشده ولی پس از پایان اکران در سینما به زودی در وب سایت های دانلود فیلم پخش میشود.

دانلود فیلم سگ بند درباره دو برادر که پس از مرگ پدرشان برسر مسائل مالی به مشکلاتی میخورند ، برادری که فکر میکند میتواند برادر کوچک خود را از اعتیاد نجات دهد خودش در دام خلاف می افتد و… فیلم سگ بند در اسفند ماه ۱۴۰۰ در سینما های ایران اکران شد و جزو پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما را به خود اختصاص داد. سگ بند به کارگردانی مهران احمدی پس تجربه موفق فیلم مصادره و با بازی امیر جعفری و بهرام افشاری به همراه نازنین بیاتی یکی از محبوب ترین فیلم های ژانر کمدی و اجتماعی ایرانی است. تاریخ پخش سگ بند هنوز مشخص نشده ولی پس از پایان اکران در سینما به زودی فیلم سگ بند را در وب سایت های دانلود فیلم آپ مدیا پخش میشود.

دانلود فیلم علفزار درباره داستان زندگی بازپرس دادگاه که ماجراهای پیچیده ای در انتظار اوست و مربوط به راز هایی است که برخی باید برای همیشه دفن و برخی فاش شوند. فیلم علفزار در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سینما های ایران اکران شد و جزو پرفروش ترین فیلم های اجتماعی تاریخ ایران را به خود اختصاص داد. علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و با بازی پژمان جمشیدی ، سارا بهرامی و به همراه ستاره پسیانی یکی از محبوب ترین فیلم های ژانر اجتماعی ایرانی است. همچنین در چهلمین جشنواره فیلم فجر علفزار جزو پر نامزدترین فیلم ها بود. تاریخ پخش علفزار هنوز مشخص نشده ولی پس از پایان اکران در سینما به زودی دانلود فیلم علفزار در وب سایت های دانلود فیلم پخش میشود.

فیلم تی تی درباره داستان یک محقق و استاد فیزیک که در آستانه مرگ هم دست از کارش برنمیدارد تا اینکه با یک زن روستایی که در بیمارستان کار میکند آشنا میشود و زندگی او را معنا میکند. فیلم تی تی در تیر ماه ۱۴۰۱ در سینما های ایران اکران شد و جزو پرفروش ترین فیلم های اجتماعی تاریخ ایران را به خود اختصاص داد. تی تی به کارگردانی آیدا پناهی و با نقش آفرینی الناز شاکر دوست ، پارسا فیروزفر و هوتن شکیبا یکی از محبوب ترین فیلم های ژانر اجتماعی ایرانی که در سال ۱۳۹۹ تولید شده است. تاریخ پخش تی تی هنوز مشخص نشده ولی پس از پایان اکران در سینما به زودی دانلود فیلم تی تی در وب سایت های دانلود فیلم پخش میشود.

وب سایت دانلود فیلم و سریال

یکی از سایت های دانلود فیلم معتبر در زمینه پخش و دانلود قانونی فیلم و سریال های نمایش خانگی وب سایت آپ مدیا رسانه دانلود فیلم جدید است. دانلود جدیدترین انیمیشن ها ، دانلود فیلم و سریال های خارجی و دانلود فیلم ایرانی قدیمی ، دانلود سریال های نمایش خانگی ، دانلود رایگان جدیدترین فیلم های ۲۰۲۳ و ژانر های مختلف فیلم را میتوانید با مراجعه وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا دریافت کنید.

آدرس سایت دانلود فیلم : upmedia.movie

Share