بهترین تولید کننده ساندویچ پانل استیل در ایران

ساندویچ پانل استیل یک جایگزین عالی برای مصالح ساختمانی سنتی بوده و مزایای فوق العاده ای نسبت به سیمان و آجر دارد. پانل استیل از دو لایه بیرونی و یک لایه عایق میانی تشکیل شده است و در ساخت و سازهای نوین مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت انواع ساختمان ها با اطمینان کامل می توان از پانل های استیل استفاده نمود.

ساندویچ پانل استیل یک جایگزین عالی برای مصالح ساختمانی سنتی بوده و مزایای فوق العاده ای نسبت به سیمان و آجر دارد. پانل استیل از دو لایه بیرونی و یک لایه عایق میانی تشکیل شده است و در ساخت و سازهای نوین مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت انواع ساختمان ها با اطمینان کامل می توان از پانل های استیل استفاده نمود. ساندویچ پانل در برابر آتش و باد مقاوم بوده و در صورت استفاده در ساختمان ها، ایمنی آن ها را تضمین می کند. صفحات استیل بی عیب و نقص بوده و در مقابل فرسودگی و زنگ زدگی مقاوم هستند، همچنین به راحتی نصب می شوند.

پرسش های ساندویچ پانل

ساندویچ پانل استیل یک نوع سازه مهندسی با دو لایه فلزی و یک لایه عایق صوتی/حرارتی بین آنهاست. این پانل‌ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ساخته می‌شوند و عموما برای ساخت انواع سازه‌های صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می‌شوند.

ساندویچ پانل‌های استیل دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • سبک وزن: این پانل‌ها بسیار سبک وزن هستند و از این رو به راحتی قابل نصب و حمل هستند.
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش: پانل‌های استیل دارای عایق‌های حرارتی و آتش‌سوزی هستند که از این رو بسیار مقاوم در برابر حرارت و آتش هستند.
  • مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی: استفاده از مواد استیلی باعث می‌شود که پانل‌ها مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی باشند.
  • زیبایی: پانل‌های استیل دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند و به راحتی با تمامی سبک‌های مدرن و کلاسیک هماهنگ می‌شوند.
  • ساختار قوی: استفاده از مواد استیلی باعث می‌شود که پانل‌ها دارای ساختاری بسیار قوی و پایدار باشند و کاربران می‌توانند از آنها به عنوان بخش‌های مختلف سازه‌های خود استفاده کنند.

در کل، ساندویچ پانل استیل یک گزینه عالی برای ساخت سازه‌های مختلف با مقاومت و قابلیت اطمینان بسیار بالاست.

مجله پانل بارون

ویژگی های ساندویچ پانل استیل

  • دارای انعطاف بالا
  • حمل و نقل و نصب آسان
  • سازگار با مناطق آب و هوایی مختلف
  • کاهش مصرف انرژی
  • مقاوم در برابر آتش و رطوبت
  • عایق صدا
  • ضد زنگ
  • خاصیت غیر مغناطیسی
  • مورد استفاده در دماهای بالا
  • حاوی ۱۰ تا ۳۰ درصد کروم

انواع ساندویچ پانل استیل

ساندویچ پانل های استیل در دو نوع سقفی و دیواری تولید و عرضه می شوند و شما می توانید بر اساس نیاز خود در پروژه ها از آن ها استفاده کنید.

انواع ورق رویه و زیره

ساندویچ پانل استیل دیواری

ضخامت ساندویچ پانل های استیل دیواری بین ۴ تا ۲۰ سانتی متر است و از آن برای پوشاندن دیوارها استفاده می کنند. پانل استیل دیواری از دو لایه بیرونی فلز گالوانیزه استیل تشکیل شده است و سختی کمتری به نسبت سایر پانل ها دارد.

برای ساخت ساختمان های صنعتی، تجاری، اداری و… از این پوشش استفاده می شود. همچنین دیوارهای پارتیشن که در انواع مختلفی هستند نیز از پانل استیل تولید می شوند.

ساندویچ پانل استیل سقفی

لایه های بیرونی ساندویچ پانل استیل سقفی از ورق های گالوانیزه و آلوزینک تولید می شود و برای ساخت انواع سقف ها مناسب است. لایه میانی پانل استیل سقفی از پلی یورتان تشکیل شده که عایق حرارتی و صوتی است.

پانل های سقف برای پوشش انواع ساختمان ها مانند انبارها، مراکز خرید، صنایع کشاورزی و… هستند. پروفایل قفل مناسب، این پانل ها را در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می کند که این مسئله از مزیت های پانل استیل است.

تولید کننده ساندویچ پانل

تولید کننده ساندویچ پانل

امروزه سازه های پانل به نسبت سازه های سنتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. ساندویچ پانل ها عملکرد خوب و مزایای فوق العاده ای دارند، به همین خاطر در بین مردم دارای محبوبیت هستند. البته ساندویچ پانل ها بایستی از تولیدکننده های معتبر مانند آریا بارون توس (ARYA BARON TOOS) تهیه شوند تا ایمنی ساختمان را تضمین کنند.

علت نام ساندویچ پانل استیل، وجود صفحات فلزی در دو طرف پانل است و تفاوت چندانی میان پانل استیل با سایر پانل ها وجود ندارد. سازه ی استیل به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا، سرعت انجام پروژه ها را بالا برده و کاملا به صرفه است.

شرکت پانل بارون با توجه به استاندارد های روز اروپا و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، اقدام به تولید و عرضه انواع ساندویچ پانل با کیفیت بالا می کند. شما می توانید سازه ها و مصالح ساختمانی خود را با مناسب ترین قیمت از پانل بارون با تضمین کیفیت تهیه کنید.

بررسی مدل های پانل استیل در بازار ایران

پانل های استیل دارای مدل های عایق پشم شیشه ای، پشم معدنی، پلی استایرن دیواری، فوم متراکم و پلی اورتان هستند. پشم شیشه یکی از کاربردی ترین عایق های حرارتی است و بسیار سبک می باشد. پشم معدنی به نسبت پشم شیشه پرفروش تر بوده و در برابر آلودگی و آتش سوزی مقاوم است.

ساندویچ پانل استیل برای روکش های دیواری و سقفی، جایگاه های سوخت، گلخانه ها، انبارها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های فلز استیل چیست؟

استیل نوعی آلیاژ است که از آهن و ۲ درصد کربن تشکیل می شود. این فلز به خاطر ویژگی هایی که دارد، در اهداف و کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

فلز استیل برای اینکه خاصیت ضد زنگ داشته باشد با درصد کمی از کروم ترکیب می شود. از ورق های استیل علاوه بر ساخت لوازم خانگی، در صنعت ساختمان سازی نیز استفاده می شود.

نحوه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل های استیل

برای ساخت سردخانه بهترین متریال، ساندویچ پانل استیل می باشد؛ چرا که تمامی پارامترهایی که سردخانه نیاز دارد را داراست. البته سردخانه ها را می توان با سایر متریال های موجود در بازار نیز ساخت اما پانل های استیل به دلیل ویژگی های که دارد، بهترین انتخاب محسوب می شود.

قفل مناسب، جلوگیری از ورود حرارت به داخل و قابلیت شستشوی راحت همان مزایایی است که توجه ها را به سمت ساندویچ پانل استیل جلب می کند.

قیمت ساندویچ پانل استیل به چه عواملی بستگی دارد؟

مصالح ساختمانی مدرن اختراعی جالب برای ساخت و بازسازی ساختمان هاست، چرا که این پانل ها چند لایه بوده و برخلاف سازه های منسوخ نیاز به عایق ندارد. در حالت کلی لایه هایی پانل ها از فوم پلی استایرن و پلی یورتان است و برای ساخت مکان های مختلف از آنها استفاده می شود. البته پلی یورتان به دلیل داشتن خاصیت نسوز، طرفداران بیشتری دارد.

قیمت ساندویچ پانل استیل با توجه به جنس، نوع و وزن متفاوت است. با توجه به نوسانات اقتصادی موجود در بازار نمی توان روزانه برای این سازه ها قیمت مشخص کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های روز با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۱۴ تماس گرفته و مصالح مورد نیاز خود را از پانل بارون بخواهید.

چه فومی در ساندویچ پانل استفاده می شود؟

سفارش ساندویچ پانل استیل از پانل بارون

تقاضای بالا در بازار برای خرید ساندویچ پانل استیل باعث شده است که برندهای گوناگون با کیفیت های مختلف برای تولید این مصالح با هم رقابت کنند. ویژگیهایی که باعث تمایز پانل ها از یکدیگر می شود، کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

پانل بارون تولید کننده و عرضه کننده انواع ساندویچ پانل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شماست. شما می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پانل بارون تماس حاصل فرمایید.

جهت دسترسی به نمایشگاه نیز می توانید به آدرس مشهد، بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، بین سجادیه و آیت الله هاشمی رفسنجانی، روبروی پیامبر اعظم (ص) ۷۷ و دسترسی به کارخانه به مشهد، بزرگراه میثاق، میثاق ۳۴/۱ مراجعه کنید.

Share