نشست صمیمی فرماندار فومن در آخرین ساعات ۱۴۰۱ با جمعی از اهالی مردم سقی بن

تمام عزم دولت برای تسریع حل مشکلات مردم است|مدیران فومن چیزی بنام ایام تعطیلات را نمی‌شناسند

فرماندار فومن در نشست صمیمی در آخرین ساعات ۱۴۰۱ با جمعی از اهالی مردم سقی بن گفت: مستند عرض میکنم در یکسال اخیر اقدامات بزرگی در حوزه آب کشاورزی، برق و آسفالت صورت گرفته اما بازهم عقب هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غروب امروز ۲۹ اسفند، موسی فکور فرماندار فومن با همراهی خلیل بهروزی نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس با تعدادی از روئسای ادارات با مردم منطقه سقی بن بخش سردار جنگل فومن نشست صمیمانه‌ای برگزار کرد.
در این نشست موسی فکور ضمن تشکر از نماینده مجلس جهت پیگیری امورات شهرستان در سطح ملی، به سرعت اقدامات دولت در سال اخیر اشاره و عنوان کرد: ۲۲ بهمن دشمنان را دلسرد نمود اما زمانی که حرکت مناسب جهت ارتقا سطح زندگی مردم شروع می‌شود، دشمنان قسم خورده خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی با جوسازی و چوب لای چرخ گذاشتن مسیر را سخت میکنند، اما بعنوان خدمتگزار شما مردم قول می‌دهم آینده خوبی برای ایران اسلامی در پیش است.
وی افزود: دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور ایران گرایش کشورهای عربی همسایه جهت تعامل سازنده در راستای حفظ اقتدار ایران بهمراه پازل ایران، چین، روسیه و عربستان پیام بزرگی را به آمریکا و اسرائیل و دشمنان این نظام متبادر نموده است.
فرماندار فومن یادآور شد: بنده با حمایت‌های استاندار محترم و مدیران استان ماده ۴ قانون منابع طبیعی را جهت حل مشکل حقوق مالکانه شما پیگیر خواهم بود، اقدامات کم سابقه در حوزه آب کشاورزی، آسفالت و برق صورت گرفته است، اما عقب بودن این شهرستان به تناسب ادوار باعث شده اقدامات صورت گرفته به چشم نمی‌آید، اما بنده و تمام مدیران شهرستان برای حل مشکلات درکنار شما ۲۴ساعته هستیم و چیزی بنام تعطیلات نمی‌شناسیم و انشاالله اقدامات ما مورد رضایت خداوند منان قرار بگیرد.

 آب شرب، منابع طبیعی، برق و محدودیت‌های سدخالصان موضوعاتی بود که مردم با فرماندار و نماینده مجلس در رابطه با آن گفتگو کردند.

در پایان اهالی منطقه و مسئولین بعنوان آخرین جلسه میدانی سال ۱۴۰۱ در مسجد سقیُ بن یک عکس دسته جمعی ثبت کردند.

Share