مسئول امور آبفای شهرستان ماسال خبر داد:

۳ پروژه آب و فاضلاب در شهرستان ماسال به بهره‌برداری رسید

مرتضی فریدخواه از بهره برداری ۳ پروژه این شهرستان همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد و افزود: پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان‌های شهید یعقوبی، سردار جنگل ۸ و شهید محسنی از محل اعتبارات استانی اجرا و با بهره برداری از آن ۱۷۵ خانوار از خدمات دفع فاضلاب برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول امور آبفای شهرستان ماسال از بهره برداری ۳ پروژه این شهرستان همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

مرتضی فریدخواه، مسئول امور آبفای ماسال با اشاره به پروژه‌های بهره برداری شده در ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان‌های شهید یعقوبی، سردار جنگل ۸ و شهید محسنی از محل اعتبارات استانی اجرا و با بهره برداری از آن ۱۷۵ خانوار از خدمات دفع فاضلاب برخوردار شدند.

وی همچنین افزود: فاز اول پروژه آبرسانی به روستای خانقاه بر از توابع بخش مرکزی شهرستان ماسال نیز با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه و روسای ادارات و اهالی روستا به بهره برداری رسید که اجرای شبکه توزیع آبرسانی خانقاه بر به طول ۴۵۰۰ متر از محل اعتبارات ملی انجام شد و ۸۵ خانوار این روستا از مزایای نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

فریدخواه توسعه و بازسازی خط انتقال روستای آهکلان و گنذر شهرستان ماسال را از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده این شهرستان در ایام مبارک دهه فجر برشمرد و افزود: این پروژه بطول ۶۰۰ متر اجرا شد و ۲۶۵ خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند.

Share