همزمان با بررسی بودجه 1402 کشور؛

پیشنهاد بودجه ای سیدحسین رضویان به نمایندگان رشت در مجلس؛ مشکلات و ظرفیتها

با توجه به زمان بررسی بودجه ۱۴۰۲ کشور، سیدحسین رضویان عضو شورای شهر رشت با ارائه پیشنهاداتی خواستار توجه نمایندگان رشت در مجلس به ظرفیت ها و مشکلات این شهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با توجه به زمان بررسی بودجه ۱۴۰۲ کشور، سیدحسین رضویان عضو شورای شهر رشت با ارائه پیشنهاداتی خواستار توجه نمایندگان رشت در مجلس به ظرفیت ها و مشکلات این شهر شد.

در همین راستا سیدحسین رضویان نوشته است:

تصویب بودجه ۱۴۰۲ کشور در مسیر تأییدات نهایی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
گیلانشهری چون شهر رشت با توجه به مسائل کلان حل نشده اش درگذشته آنطور که می بایست از ردیف های ملی برای بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری منتفع نشده است.
هرچند به یقین نمایندگان محترم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی بیش از من و به شکلی دقیق از ظرفیت‌های بودجه آگاه و کوشا برای جذب آن هستند اما برخود لازم دیدم بعنوان نماینده مردم در شورای شهر خواست عمومی شهروندان را جهت هم افزایی با ایشان مطرح نمایم.
در این باره از اندیشکده نظام مسائل کشور درخواست کردم تا موقعیت‌هایی که رشت می تواند به شکلی اثربخش از بودجه ۱۴۰۲ بهره مند شود را احصا نموده که نتایج حاصله را طی نامه ای خدمت سه نماینده محترم شهر رشت ارائه نمودم.
………………….

جناب آقای مهندس کوچکی نژاد
جناب آقای آقازاده
جناب آقای دکتر احمدی
نماینده محترم مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
نظر به زمان باقی مانده از مهلت بررسی و تایید نهایی لایحه بودجه ۱۴۰۲، به پیوست پیشنهاداتی در قالب یک پژوهش که به تقاضای اینجانب توسط اندیشکده نظام مسائل کشور در خصوص چگونگی بهره مندی شهر رشت از حداکثر ظرفیت های بودجه جهت بهبود، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهری همچون شبکه توزیع برق، آب و فاضلاب و بهداشت عمومی، پسماند و سایت زباله سراوان، حمل و نقل عمومی و قطار شهری، زیرساخت‌های ارتباطی و نیز ساماندهی وضعیت دو رودخانه زرجوب و گوهررود تهیه و تدارک دیده شده جهت استحضار و بهره مندی به حضور ایفاد می گردد.
ضمن تشکر
سیدحسین رضویان
عضو شورای اسلامی شهر رشت

Share