نکات قابل توجه برای خرید تابه گریل و سرویس قابلمه وانیا

اگر برای یک خانواده معمولی آشپزی می کنید و به فکر خرید تابه گریل یا سرویس قابلمه وانیا هستید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

برخی از ظروف آشپزی علاوه بر سرویس قابلمه‌ و تابه‌های معمولی، دارای قطعات مختلفی مانند بخارپز، قابلمه ماکارونی یا ماهیتابه هستند. اگر برای یک خانواده معمولی آشپزی می کنید و به فکر خرید تابه گریل یا سرویس قابلمه وانیا هستید، به خواندن این مطلب ادامه دهید. با این حال، اگر فضای ذخیره سازی محدودی دارید، ممکن است خرید یک ظروف آشپزی اضافی که به آن نیاز ندارید، ارزش نداشته باشد. در عوض سعی کنید مجموعه‌ای را پیدا کنید که همه قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های لازم را در خود داشته باشد تا همه چیز جمع‌وجور و آسان برای نگهداری باشد.

سرویس قابلمه

هنگام تعیین نوع حرارت قابلمه و ماهیتابه شما باید دو عامل اصلی را در نظر بگیرید – مواد هادی و مواد عایق. مهم است که هنگام انتخاب ظروف آشپزی متوجه شوید که آیا ظروف دارای هسته آلومینیومی هستند یا نه (این را روی جعبه نوشته شده است).

اگر غذاهایی با اسیدیته بالا (مانند سس گوجه‌فرنگی) می‌پزید، بهتر است از قابلمه‌ها و تابه‌هایی با هسته آلومینیومی خودداری کنید، زیرا غذاهای اسیدی می‌توانند در قابلمه از بین بروند. این می تواند منجر به نفوذ مواد شیمیایی ناخواسته مانند آلومینیوم به غذای شما شود.

قابلمه‌ها و تابه‌هایی که هسته‌های آلومینیومی ندارند معمولاً حاوی فولاد ضد زنگ یا مس هستند – این مواد رسانای عالی گرما هستند! البته باید به خاطر داشته باشید که یک لایه ضخیم تر از مواد ممکن است به این معنی باشد که گرم شدن قابلمه یا ماهیتابه شما بیشتر طول می کشد. هنگام انتخاب ضخامت، یافتن یک محیط شاد مهم است

خرید تابه گریل

بر کسی پوشیده نیست که اکثر ما، اگر نه همه، از دستور العمل های خاصی که روی گریل پخته می شوند، لذت می بریم. با این حال، همه افراد فضای باز برای استفاده از کباب پز در فضای باز ندارند، به ویژه آنهایی که در آپارتمان ها، آپارتمان ها یا ساکنان شهر زندگی می کنند. بنابراین، راه حل ایده آل پخت و پز روی یک تابه گریل یا یک گریل برقی داخلی است.

تابه گریل برای چی خوبه؟ تابه های گریل برای کباب کردن غذاهای مختلف بهترین هستند و دارای برآمدگی هایی هستند که بر روی غذاها علامت زغال ایجاد می کند. همچنین با استفاده از بخار آب بین لبه های ماهیتابه، پخت آهسته را امکان پذیر می کند. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چرا تابه های گریل خوب هستند.

تابه گریل ظروفی است که طراحی مشابه ماهیتابه دارد. با این حال، این تفاوت با برجستگی های برجسته روی سطح پخت یک تابه گریل مشخص می شود. معمولاً رج ها حداقل ۱ سانتی متر از هم فاصله دارند و ۰.۵ سانتی متر عمق دارند. علاوه بر این، بیشتر و بهترین تابه های گریل دارای سطح نچسب هستند.

در حین پخت و پز روی یک ماهیتابه گریل، آب میوه هایی که از غذا به دست می آیند، از سطح پخت و پز بین رج های برآمده به پایین می ریزند. تابه های گریل برای پخت و پز با حرارت تابشی از اجاق گاز استفاده می شود. بنابراین، آن را برای پخت و پز در داخل خانه مناسب می کند.

مزایای تابه گریل

همانطور که در بالا ذکر شد، تفاوت قابل توجهی بین ماهی تابه گریل و ماهیتابه وجود دارد. این بدان معناست که کاربردها / اهداف آنها نیز متفاوت است. اگر هنوز نمی‌دانید که چرا باید روی ماهی تابه گریل سرمایه‌گذاری کنید، در اینجا برخی از مزایا/مزایا/مزایای تابه‌های گریل آورده شده است.

برآمدگی ها چربی ها را جمع می کنند

غذاهایی مانند استیک وقتی در معرض گرما قرار می گیرند مقداری چربی تولید می کنند. تابه های گریل برجستگی هایی دارند که چربی ها و آب میوه هایی که از گوشت یا سایر غذاها می چکد جمع می کنند. بنابراین، یک همبرگر یا استیک روی چربی‌های خود «جوش نمی‌یابد». همچنین به غذا اجازه می دهد تا آب ماریناد یا سس را جذب کند.

علائم گریل عالی را ایجاد می کند

یکی از مواردی که غذای کبابی را جذاب می کند، علامت گریل است. فرورفتگی های سیاه همچنین باعث ایجاد پوسته پوسته شدن غذاها به خصوص روی استیک می شود.

مناسب برای پخت و پز در داخل ساختمان

اگر چیزهایی دارید که مانع از لذت بردن از کباب کردن در فضای باز می شود، مانند فضا، آب و هوا یا اینکه صاحب گریل در فضای باز نیستید. یک ماهیتابه گریل همان چیزی است که باید انتخاب کنید.

سرویس قابلمه وانیا

وقتی نوبت به قیمت می رسد بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که در بودجه خود باقی بمانید. اگر بودجه غذایی محدودی دارید، ممکن است منتظر بمانید تا در بالای مجموعه ظروف پخت و پز پرخوری کنید، به نفع شما نباشد.با این حال، اگر از قابلمه ها و تابه های خود به خوبی مراقبت کنید، ست های گران تر معمولاً بیشتر از ظروف ارزان تر دوام خواهند داشت. قیمت متوسط ظروف پخت و پز بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید متغیر است.

کاویش

به طور کلی، هر چه ست ظروف پخت و پز گران تر باشد، کیفیت آن بالاتر است و اگر از قابلمه ها و تابه های خود مراقبت کنید، ماندگاری زیادی خواهند داشت! برای من غیرممکن است که لیست کنم کدام مارک بهتر یا بدتر است زیرا هر کدام مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند که من شخصاً آنها را آزمایش نکرده ام. بنابراین این به شما و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد که در نهایت کدام برند را انتخاب کنید. ترجیحا برای انتخاب برند ها و این لوازم، به وب سایت کاویش به آدرس kavish.shop سری بزنید و از این محصولات دیدن نمایید.

Share