باشگاه ملوان بندرانزلی اعلام کرد:

دیدار تیم‌های ملوان و نساجی با تماشاگر و بلیت تخفیف‌دار انجام می‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و نساجی مازندران با تماشاگر برگزار می‌شود و بلیت فروشی این بازی نیز با تخفیف آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میثم شاهین اظهار کرد: طبق مصوبه شورای تامین شهرستان بندرانزلی دیدار تیم‌های ملوان و نساجی مازندران در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس، این دیدار با ظرفیت ۳۰ درصد ورزشگاه سیروس قایقران انزلی انجام خواهد شد و بلیت‌فروشی این دیدار نیز از طریق سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه ملوان آغاز شده است.

وی به تخفیف قیمت بلیت این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه بلیت فروشی دیدار تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انجام و بازی لغو شد و بعدا این دیدار بدون تماشاگر برگزار گردید و هواداران نتوانستند از بلیت خریداری شده استفاده کنند از این‌رو بلیت دیدار ملوان برابر نساجی با حداقل قیمت پنج هزار تومان انجام خواهد شد.

پیوستن هافبک هوادار به ملوان

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان به پیوستن یک بازیکن دیگر به این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: ایمان غلامی هافبک مهاجم تیم هوادار تهران با عقد قراردادی به مدت نیم فصل به تیم ملوان بندرانزلی پیوست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این بازیکن ۲۵ساله پیش از حضور در تیم فوتبال هوادار، سابقه بازی در تیمهای فوتبال سایپا و بادران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز میثم نامور هافبک و امیر شهیم مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی قرضی تا پایان فصل به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوستند.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران عصر چهارشنبه (فردا) در هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی شمال در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی به مصاف هم می‌روند.

تا پایان هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور، نساجی مازندران با کسب ۲۱ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۸ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

Share