امام جمعه رشت؛

تمامی مسلمانان در برابر اهانت به قرآن قاطعانه واکنش نشان دهند|حیثیت ما از قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت ایستادگی و واکنش سریع مسلمانان در محکومیت هتک حرمت به آرمان‌های الهی گفت: حیثت ما از قرآن، اهل‌بیت(ع) و اسلام است و باید در برابر جبهه کفر بایستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به اهمیت شکرگزاری انسان‌ها اظهار داشت: بندگان خدا باید به‌طور دائم شکرگزارِ خداوند باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ۱۲ بهمن ماه سالروز ولادت باسعات امام جواد(ع) و بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هرچه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد مقتدرتر شده و منجر به عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.
آیت‌الله فلاحتی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد توسط اسلام‌ستیزان افزود: این حرکات نابخردانه و هتاکی به ساحت مقدس قرآن کریم قبلاً هم سابقه داشته است زیرا می‌دانند توسعه اسلام‌خواهی امروز در میان ملل کاملاً ملموس و آشکار است و از طبقات مختلف دانشگاهی و فرهیخته و سایر اقشار، گرایش به اسلام و مکتب شیعه دارند تا جایی که قدرت‌های سلطه وادار شدند چنین حرکات مذبوحانه‌ای علیه قرآن کریم و اسلام انجام دهند.
امام جمعه رشت به اشاره به بیداری گسترده امت اسلامی خاطرنشان کرد: مسلمانان در سراسر دنیای اسلام خیزشی از خود نشان داده‌اند که در طول تاریخ نبوده و این خیزش بزرگ اسلامی برای استکبار پذیرفتنی و قابل تحمل نیست.
وی اضافه کرد: دشمنان و اسلام‌ستیزان برای مبارزه با اسلام‌خواهی و وادار کردن مسلمانان به عقب‌نشینی همواره به ترویج اباحه‌گری، شهوت‌پرستی، بت‌پرستی و ایجاد مراکزی که زمینه انحطاط انسان را فراهم می‌کند روی آورده‌اند تا انسان‌ها را از عقاید و باورهای ملی و دینی‌ دور کنند.
وی قرآن کریم را کتاب زندگی و سعادت مسلمانان و بشریت دانست و عنوان کرد: دشمن با این گونه اهانت‌ها و اقدامات می‌خواهد واکنش مسلمانان را بسنجد که نسبت به عقایدشان سست می‌شوند یا خیر.
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این‌گونه اهانت‌ها به قرآن کریم را محکوم کردند افزود: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی مسلمانان باید به پاخیزند و نشان دهند که در دفاع از آرمان‌های الهی عقب‌نشینی نکرده‌اند و زیر بار زور قدرت‌های شوم سلطه نخواهند رفت.
آیت‌الله فلاحتی به ضرورت ایستادگی و واکنش سریع مسلمانان در محکومیت هتک حرمت به آرمان‌های الهی و کتاب خدا اشاره و بیان کرد: حیثت ما از قرآن، اهل‌بیت(ع) و اسلام است و باید در برابر جبهه کفر بایستیم.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها طالب جنگ و نفاق در دنیا هستند و چیزی جز ویرانی از خود بر جای نگذاشته و فقط جرم و جنایت برای بشریت به ارمغان آورده‌اند گفت: کلینتون اخیراً در مصاحبه مطبوعاتی‌ گفته «آمریکا در طول۱۱ سال، ۳۷ میلیون آواره به جای گذاشته است».
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کلینتون با این مصاحبه، در واقع چهره زشت آمریکا را به جهانیان نشان داد که چیزی جز ذلت برای بشریت نداشتند اضافه کرد: درباره حقوق زنان حرف می‌زنند در حالی‌که بسیاری از آن ۳۷ میلیون آواره، زن و کودک بودند.

Share