امام پناهی: تنوع و تعدد پروژه های دهه فجر رشت، رشد و توسعه شهرستان را در پی خواهد داشت

بهره برداری از ۲۹ طرح با اعتبار ۲۶ میلیارد تومانی در سنگر؛ از ساختمان فرماندهی سپاه تا طرح هادی

فرماندار رشت با اشاره به افزایش اعتبارات هزینه شده و تنوع و تعدد طرح های امسال شهرستان، نسبت به دهه فجر سال گذشته، اظهار امیدواری کرد: انشاءالله بهره برداری از این طرح ها، در توسعه شهرستان موثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حمیدرضا امام پناهی امروز پنجشنبه بیستم بهمن ماه و در ابتدای حضور خود در بخش سنگر، ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، گفت: اینکه امروز می بینیم با وجود مشکلات فراوان دشمن ساز و تحریم های یکطرفه و ظالمانه، فرزندان ایران اسلامی مصمم و خود باور، دست به کارهای بزرگی زده و نام ایران را در همه جای جهان پرآوازه کرده اند؛ وامدار شهیدانی هستیم که با نثار خون خود وظیفه پر مسئولیت دفاع از آنچه را که شهید سلیمانی “حرم جمهوری اسلامی” نامید؛ بر عهده ما نهاده اند.

بنابراین به رسم ایام دهه فجر، مراسم افتتاح را از این مکان مقدس آغاز و پیمان می بندیم تا تمام توان خود را برای ادامه مسیر جهادی رفع کمبودها به کار گیریم.

امام پناهی با اشاره به تاثیر مستقیم طرح‌های عمرانی و توسعه ای در رونق مناطق و تقویت چرخه اقتصاد نواحی شهری و روستایی، خاطر نشان کرد: تنوع و تعداد پروژه های ایام الله دهه فجر شهرستان، در کنار افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات هزینه شده؛ نوید بخش توسعه و رشد، در جنبه های گوناگون می باشد.

وی ادامه داد: یکی از نخستین اولویت های دولت مردمی ایران قوی در برنامه ریزی و اجرای پروژه‌ها، تکمیل هر چه سریعتر طرح های مطالعه شده و در دست اجرا و همچنین خودداری از بهره برداری های نیم بند است تا هر چه زودتر فواید پروژه ها قابل استفاده در مسیر توسعه شهرستان باشد.

فرماندار رشت تصریح کرد: آنچه که در ایام مبارک دهه فجر امسال تقدیم مردم بزرگوار شهرستان رشت گردید؛ گزیده تلاش شبانه روزی فرزندان شما در دستگاه‌های مختلف اجرایی در طی سال بوده است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان، همچنین در مراسم افتتاح ساختمان جدید الاحداث فرماندهی سپاه ناحیه سلمان که با حضور سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین برگزار گردید؛ با اشاره به نقش مهم سپاه و بسیج در پاسداری از انقلاب و ذکر این مطلب که تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد تا امنیت روانی و اجتماعی مردم به خطر افتد؛ تاکید کرد: بایکوت خبری پیشرفت‌های کشور در حوزه های گوناگون و سعی بر ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی توسط رسانه‌های دشمن و بازوان وابسته پترو دلاری اش، هرگز نخواهد توانست واقعیت میدانی تلاش ها و موفقیت های انقلاب در محرومیت زدایی و حرکت پرسرعت کشور در مسیر توسعه را تحت‌الشعاع قرار دهد.

در مراسم امروز بهره برداری از طرح های دهه فجر بخش سنگر؛ در مجموع ۲۹ پروژه در سرفصل های حمایتی و مسکن مددجویان، طرح‌های اشتغالزا، توسعه و تقویت انرژی برق، عمران روستایی، طرح هادی روستایی و همچنین ساختمان جدید الاحداث فرماندهی سپاه ناحیه سلمان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

Share