کسانی که سردمدار مخالفین شده‌اند، عددی نیستند که برای نظام و کشور خطری داشته باشند

اولین واکنش رسمی ایران به نشست دانشگاه جورج تاون؛ آخرین نشست از همه مفتضح‌تر بود

وزیر کشور در واکنش به نشست براندازان در دانشگاه جورج تاون گفت: کسانی که سردمدار مخالفین جمهوری اسلامی شده‌اند، عددی نیستند که برای نظام و کشور خطری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد وحیدی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به نشست براندازان در دانشگاه جورج تاون و حضور برخی سران ساواک در تجمعات ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: این اتفاقا جالب است که بررسی کنیم سران مخالف ما چه کسانی هستند؟ یکی از این سران فردی است که پدر  و خانواده‌اش یکی از بدترنی و سیاه‌ترین دوران‌ها را در این کشور رقم زده است. این آقای رضا پهلوی سرسلسله این مخالفان شده است.

وی ادامه داد: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که این‌ها خطری برای نظام و کشور دارند، گفت: این‌ها واقعا عددی نیستند. یک چیزهایی درست می کنند برای اینکه  پول می‌گیرند. ۴۴ سال است که اقدام کرده اند که این آخرین نشست از همه مفتضح‌تر بود.

Share