مدیرکل راهداری گیلان خبر داد؛

انسداد محور پونل – خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از انسداد محور پونل-خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی نیک فهم با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان اظهار کرد: بارش برف از نخستین ساعات امروز در مناطق کوهستانی گیلان آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر بارش شدید برف در محورهای اسالم – خلخال با ارتفاع ۲۰ سانتی متر، پونل – خلخال با ارتفاع ۱۵ سانتی متر، سیاهکل – دیلمان و رودبار – حشمت آباد نیز همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: محور فومن – ماسوله، ماسال – گیلوان، زیاز – شوک، رودسر – لات محله، بلوردکان – خصیب دشت، شفت – امازاده ابراهیم و اسحاق سفید پوش شده و بارش خفیف برف همچنان ادامه دارد.

وی به وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار اشاره کرد و افزود: بارش شدید برف در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال و گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل بارش برف به صورت خفیف می بارد.

نیک فهم با بیان اینکه از انسداد محور پونل-خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی ترافیک خبر داد و گفت: تمام راه‌های استان گیلان باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی به رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در محورهای برفگیر و کوهستانی دارند توصیه کرد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

نیک فهم اضافه کرد: شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی است.

Share