مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:

افتتاح ۲۶ طرح توزیع برق در شهرستان سیاهکل

محمدتقی مهدیزاده، رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار کرد: وفق سیاست‌های دولت سیزدهم و با توجه به تاکیدات استاندار محترم گیلان، سمت و سوی پروژه‌ها معطوف به محرومیت‌زدایی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور استاندار گیلان، فرماندارشهرستان سیاهکل، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرامور توزیع برق سیاهکل و جمعی از مدیران و مسئولین محلی این شهرستان پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان که مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۰۴۳۲۱ میلیون ریال اجرا شده بود، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به افتتاح ۲۶ طرح توزیع برق در شهرستان سیاهکل در دهه فجر گفت: این طرح‌ها شامل هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه، اصلاح ساختارهای فرسوده و قدیمی شبکه و تعویض آن‌ها با کابل خودنگهدار، اصلاح و رفع شبکه‌های معارض در سطح شهر و روستا و نیرورسانی به مشترکان و متقاضیان جدید، افزایش قدرت ترانس‌ها و نصب ترانسفورماتور جدید جهت رفع ضعف برق مشترکین و همچنین اصلاح روشنائی معابر در حوزه شهری و روستایی شهرستان سیاهکل می‌باشد.

وی گفت: وفق سیاست‌های دولت سیزدهم و با توجه به تاکیدات استاندار محترم گیلان، سمت و سوی پروژه‌ها معطوف به محرومیت‌زدایی بوده است.

رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در انتها با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف انرژی از سوی مشترکین بیان داشت: در حال حاضر کشور با چالش انرژی مواجه است وعدم توجه به صرفه جویی انرژی و مصرف بهینه برق و گاز ممکن است نیروگاه‌های تولید برق را با مشکل مواجه نماید لذا همکاری و مشارکت مشترکان جهت گذر از فصل سرد سال بسیار مهم و حائز اهمیت است.

Share