همزمان با دهه فجر؛

افتتاح پروژه های آب و فاضلاب گیلان در شهرستان لنگرود | از رینگ آبرسانی لنگرود تا آب شرب روستایی

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ پروژه های آب و فاضلاب گیلان در شهرستان لنگرود شامل تامین آب شرب روستاهای سیگارود و پلت کله و رینگ آبرسانی شهر لنگرود با ۱۱۳ هزار میلیون ریال اعتبار با حضور عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان و حضور مردم منطقه به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر چهارشنبه همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان در لنگرود و ۷ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی در سیاهکل به بهره برداری رسید.

پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان در شهرستان لنگرود شامل تأمین آب شرب روستاهای سیگارود و پلت کله و رینگ آبرسانی شهر لنگرود با ۱۱۳ هزار میلیون ریال اعتبار با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان و حضور مردم منطقه به بهره برداری رسید.

 مازیار علی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ ضمن تبریک این ایام مبارک، از روند اجرای پروژه ها سخن گفت و اظهار داشت: پروژه رینگ آبرسانی شهر لنگرود با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد ریال اجرایی شد و با افتتاح این پروژه ۲۰ هزار نفر از مشترکین این شهر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی افزود: پروژه تامین آب شرب روستای سیگارود با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و جمعیت بهره مند هزار و ۵۵۴ نفر و پروژه تامین آب شرب روستای پلت کله با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه های به اتمام رسیده شهرستان لنگرود می باشند.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به طرحهای محرومیت زدایی نیز تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان نیز با اعتبار ۱۸۲۷ میلیارد تومان با هدف آبرسانی به ۷۱۱ روستا با پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصد در حال اجراست.

 

Share