پرواز در مدار ثروتمندان با میوه های سحرآمیز

دلیل اصلی داشتن ثروت حضور در مدار ثروتمندان می باشد که فرکانس و حال و وضعیت خود را می طلبد.من در جریان تجارت با این اصول آشنا شده و سعی کردم همراه با رشد در فروضش محصولات در جنبه های درونی خودنیز تغییراتی به وجود آورم.در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

دلیل اصلی داشتن ثروت حضور در مدار ثروتمندان می باشد که فرکانس و حال و وضعیت خود را می طلبد.

من در جریان تجارت با این اصول آشنا شده و سعی کردم همراه با رشد در فروضش محصولات در جنبه های درونی خودنیز تغییراتی به وجود آورم.

در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

پرتقال کوچک شمالی

ارزش غذایی که پرتقال دارد، بر کسی پوشیده نیست، پرتقال کوچک شمالی دارای طبع معتدل است.

همه این میوه را در فصل زمستان استفاده می کنند.

اما برخی از افراد نمی توانند دست از این میوه بردارند و در تمام فصول از آن استفاده می کنند.

کشاورزان محلی، تا آواخر فصل تابستان این محصول را برداشت نمی کنند زیرا اعتقاد دارند پرتقالی که در فصل زمستان برداشت می شود، دارای طعم و مزه بهتری است.

کیفیت پرتقال کوچک شمالی به عواملی بستگی دارد که در ادامه، به چند مورد از این عوامل اشاره می کنیم.

  • شرایط آب و هوایی
  • زمان برداشت محصول
  • نوع خاکی که کشت در آن انجام می شود.
  • تازه بودن و یخی نبو.دن آن
  • فاقد لک، ضربه و خراب بودن پوسته آن

پرتقال خشک شکری

همان طور که می دانید پرتقال خشک شکری یکی از انواع میوه های خشک خوشمزه است که خواص شگفت انگیزی دارد و در ادامه توضیحاتی راجب آن آمده است.

  •  کنترل کننده قند خودن و کلسترول: افرادی که چربی بالایی دارند پوسته نازک و سفید داخل پرتقال خشک موجب کاهش کلسترول خون آنها می شود. کسانی که از دیابت رنج می برند استفاده از پرتقال خشک در رژیم غذاییشان به دلیل داشتن فیبر بالا می تواند به اندازه کافی انسولین ترشح نماید.
  •  سرشار از پتاسیم: اگر شما جزء افرادی هستیذ که نمی توانید خشم خود را کنترل نمائید پیشنهاد می کنیم حتما از پرتقال خشک روزانه استفاده نمائید چراکه پتاسیم موجود در پرتقال خشک باعث تحرک و شادابی می شود و ایجاد آرامش بیشتری درشما می کند. پتاسیم از سنگ کلیه و خطر ابتلا به سکته را کاهش می دهد.
  •  مناسب در بارداری: خانم ها در بارداری به دلیل بهم ریختگی در هورمونهایشان دچار افسردگی می شوند که در پرتقال خشک به دلیل داشتن اسیدفولیک که یک ریز مغذی بسیار خوشمزه است و باعث شادابی شده و به ترمیم سلول ها کمک می کند می تواند بسیار مفید برای خودشان و جنین داخل شکمشان باشد.  اسید فولیک یک ویتامین بسیار ضروری برای خانم های باردار می باشد که موجب به دنیا آمدن یه فرزند بسیار سالم خواهد شد پس می توان از پرتقال خشک و خواص آن برای بارداری هم نام برد.

پرتقال تامسون ناول

قیمت پرتقال تامسون ناول بستگی به محلی دارد که برای فروش عرضه می شود و به نوع خرید حضوری و مجازی یا فروشگاهی که محصول را از آنجا تهیه می کنیم اشاره کرد.

علاوه بر ناحیه آب و هوایی کیفیت محصول نیز قیمتها را تغییر می دهد میزان و نوع خرید نیز قیمتها را تغییر می دهد هرچه میزان خرید بیشتر باشد می توان پرتقالی با قیمت پایین تر خریداری نمود.

پرتقال تامسون ناول در جلوی باغات و مناطق کشت این محصول نیز با قیمت بهتری توسط کشاورزان و باغداران عرضه می شود البته بسیاری از افراد موقعیت تهیه محصول را از باغات ندارند.

تجار عمده بعد از خرید با قیمت عمده پرتقال را در اختیار خریداران قرار می دهدو قیمتهای مناسبی دارند.

Share