در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال؛

وداع زودهنگام ملوان با جام حذفی | نفت مسجد سلیمان اینبار قوی سپید را حذف کرد

تیم ملوان بندر انزلی با شکست ۳ بر یک برابر نفت مسجد سلیمان از جام حذفی فوتبال کنار رفت. در نیمه اول بازی ابتدا تیم نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۸ توسط سید پیمان میری دروازه ملوان را باز کرد و از تیم میزبان پیش افتاد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز تیم‌های ملوان بندر انزلی و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک تیم نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

در نیمه اول بازی ابتدا تیم نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۸ توسط سید پیمان میری دروازه ملوان را باز کرد و از تیم میزبان پیش افتاد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم ملوان با چند تغییر در ترکیب خود و ارائه بازی بهتر موقعیت‌هایی را روی دروازه نفت مسجد سلیمان ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه ۷۷ سهیل فداکار گل تساوی را برای ملوان به ثمر رساند و بازی با نتیجه یک-یک در وقت قانونی به اتمام رسید و دو تیم پای به وقت‌های اضافه گذاشتند.

در وقت‌های اضافه این تیم نفت مسجد سلیمان بود که توانست در دقایق ۱۰۳ و ۱۲۰ توسط حسین شنانی و آریا برزگر دروازه ملوان بندر انزلی را باز کرده و بازی را با نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان ببرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

داوری این بازی را ناصر جنگی با کمک‌های ایوب غلامزاده و مهرداد نجفی بر عهده داشت.

Share