دختر معدنی پور مدیر دفتر مادرش است

ماجرای حقوق نجومی دختر ۲۰ ساله عضو شورای شهر

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود درباره حقوق نجومی دختر فاطمه معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران می گوید: حقوق دست افراد نیست بلکه هر سازمان و نهادی پروتکل های مخصوص و چارت های اداری خود را دارد فلذا اگر نقدی هم به این حقوق می شود نباید فرد را مقصر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از اقتصاد ۱۰۰، روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فاطمه منصورلی، دختر دهه هشتادی نرگس معدنی پور، ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران را برعهده گرفته است که با حقوق ۳۳ میلیون در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیت است و این مسئله ذاتاً دارای ابهاماتی است که معدنی پور باید درباره آن توضیح دهد.
در این زمینه حاکی از تایید این خبر بود و یکی از نزدیکان نرگس معدنی پور که نخواست نامش فاش شود درباره ریاست دختر معدنی پور اظهار کرد: چنین انتخاب هایی در دفاتر بسیاری از نماینده ها اتفاق می افتد و این خبر تنها برای تخریب نرگس معدنی پور منتشر شد.

او ادامه می دهد: نمی دانم هدف منتشر کنندگان این خبر چه بود اما بدون شک چرا وقتی می توان یک نفر  را که امین آدم محسوب می شود، مسئول کرد تا از فساد و رانت جلوگیری کرد، یک نفر غریبه را انتخاب کنیم؟ اصلا به همین دلیل است که از نمایندگان مجلس گرفته تا وزرا و نماینده های شورای شهر چنین انتخاب هایی دارند. یکی خواهر زاده، یکی برادر، یکی فرزند و… انتخاب می کنند تا از فسادهای بعدی جلوگیری کنند.

Share