نماینده فومن و شفت در مجلس:

عرصه را برای روستانشینان تنگ نکنید | برخی اقدامات سبب نارضایتی عمومی می‌شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه عرصه را نباید برای روستاییان تنگ کرد، گفت: برخی اقدامات دستگاه‌ها سبب نارضایتی عمومی می‌شود که باید با آن برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، خلیل بهروزی فر بعد از ظهر جمعه در جلسه ساماندهی اراضی ملی به بنیاد مستضعفان در شهرستان فومن که با حضور مدیران استانی برگزار شد با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: مردم از عملکرد جهادی و انقلابی دولت مردمی سیزدهم در بخش‌های مختلف مطلع نیستند و باید این اقدامات تبیین شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم میراث دار مشکلات گذشته است، افزود: به قدری مشکلات و چالش‌ها از گذشته باقی مانده که برای حل آن یک روزه معجزه اتفاق نمی‌افتد بلکه نیازمند زمان است.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات مردم به حق است و باید پیگیری و رسیدگی شود، گفت: مشارکت مردم در بسیاری مشکلات و مسائل گره گشا است و این مهم باید سر لوحه کار مدیران قرار گیرد.

بهروزی فر با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است، اضافه کرد: مردم در لحظه لحظه شکل گیری انقلاب اسلامی نقش داشته و در توسعه و پیشرفت آن هم نقش آفرین هستند.

تقویت تولیدات روستاییان

وی با اشاره برخی شیطنت‌های جریان نفوذ در داخل علیه نظام اسلامی، افزود: رسانه و فضای مجازی دشمن به گونه وانمود می‌کند که دیگر انقلاب اسلامی وجود ندارد در صورتی که واقعیت امر چیز دیگری است.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر به روزرسانی قوانین در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: قوانین جامعه باید متناسب نیازهای روز وضع و اجرا شود.

بهروزی فر با اشاره به پیشینه و سابقه کهن روستاهای فومن، بیان کرد: جریان حیات و زندگی در روستاهای فومن مربوط به سال‌های بسیار دور است.

وی با بیان اینکه طرح هادی برخی روستاها سابقه دو دهه‌ای دارد، افزود: حفظ و سکونت روستاییان در روستاها سیاست دولت است که نباید مغایر با این رویکرد عمل شود.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت تولیدات روستایی، بیان کرد: تولید پیشران اقتصاد است و توجه به تولیدات روستایی باید در اولویت قرار گیرد و این امر با حفظ، بقا و حیات روستاها محقق می‌شود.

بهروزی فر با بیان اینکه عرصه را نباید برای روستاییان تنگ کرد، گفت: بومیان و روستانشینان بهترین حافظان طبیعت و جنگل‌ها هستند و باید از آنها حمایت کرد.

وی با بیان اینکه برخی اقدامات مسئولان موجب بدبین شدن مردم نسبت به انقلاب می‌شود، افزود: برخی اقدامات دستگاه‌ها سبب نارضایتی عمومی می‌شود که باید با آن برخورد شود.

Share