نماینده رودسر و املش در مجلس در گفتگو با دیارمیرزا؛

دولت توان کنترل و مدیریت بازار ارز را ندارد | باید هرچه سریعتر تکلیف وزاری صمت و اقتصاد مشخص شود

صفری با اشاره به نوسانات بازار ارز گفت: از فحوای کلام دولت چه در جلسات علنی و چه غیرعلنی مشخص است که توان کنترل و مدیریت بازار ارز را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام صفری در حاشیه بازدید از سد پلرود اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته طی ۲ سال اخیر موضوع جذب اعتبارات و تغییر پیمانکار پروژه اجرایی شد و امور اجرایی مربوط به سد هم اکنون با سرعت خوبی در حال پیشروی است و تا پایان سال ۱۴۰۲ آبگیری می‌شود.

نماینده رودسر و املش با تاکید بر اینکه در حوزه آب منطقه ای در رابطه با تملک زمینها اما هنوز مشکلاتی وجود دارد، افزود: در آینده نزدیک شاهد سفر محرابیان به کیلان و بازدید از سد پلرود خواهیم بود.

صفری با بیان اینکه در کنار سد پلرود، پروژه جاده جایگزین نیز تعبیه شده است که با مشکلات محیط زیستی رو به رو است، افزود: به دنبال رفع موانع آن در کشور هستیم.

وی با دعوت از وزیر نیرو برای بازدید میدانی از پروژه گفت: برای تصفیه خانه طول لات نیز سال گذشته ۴۰ میلیارد و امسال ۵۰ میلیارد تومان تزریق اعتبار شد و انتظار داریم تا پایان سال شاهد بهره برداری از پروژه باشیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان نحوه قیمت گذاری روی محصول مرکبات را یکی از مشکلات دانست و گفت: شرایط کشور مطلوب نیست و تولیدکنندگان هیچگونه حمایتی از ناحیه دولت نمی‌شوند و محصولات با ارزانترین قیمت راهی بازار می‌شوند.

صفری همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری جلسه با حضور معاونین وزیر جهاد کشاورزی و فعالین عرصه صادرات مرکبات در مجلس اشاره کرد.

نماینده رودسر و املش با اشاره به عملکرد ضعیف برخی وزرا گفت: باید هرچه سریعتر تکلیف وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر اقتصاد مشخص شود.

صفری با اشاره به نوسانات بازار ارز گفت: از فحوای کلام دولت چه در جلسات علنی و چه غیرعلنی مشخص است که توان کنترل و مدیریت بازار ارز را ندارد و جلسه غیرعلنی هفته گذشته نیز به نتیجه ای نرسید و بنا داریم که نمایندگان در دو حوزه وزارت صمت و اقتصاد به طور جدی موضوعات را پیگیری کنند.

Share