معاون وزیر کشور با حضور در رشت:

خون بهای شهدای محور مقاومت سقوط اسرائیل است؛ جشن سرنگونی خواهیم گرفت

معاون وزیر کشور با حضور در رشت با بیان اینکه جهاد تبیین همان راه حاج قاسم است، گفت: روشنگری، بصیرت و آگاهی بخشی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سردار محمدحسین سپهر امروز(سه‌شنبه، ۱۳ دی) در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پیاده راه فرهنگی رشت با تسلیت سالگرد عروج شهید تمدن اسلامی، شهید انقلاب اسلامی و سید الشهدای جبهه مقاومت اسلامی با تاکید بر تداوم راه شهدا و قدردانی از شهید و شهادت گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی همه نوع توطئه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، فرهنگی و دیلپلماسی را روی میز می‌گذارند و تهاجمات بزرگ رسانه‌ای، شناختی و ادراکی را در یک اجماع شیطانی علیه ما به کار می‌گیرند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه اندیشکده‌های دشمن در حال توطئه چینی علیه ایران اسلامی هستند و از ملت ایران هراس دارند افزود: دشمن در بعد از انقلاب از همه گزینه‌ها علیه ما استفاده کرده و می‌کند تا جامعه و کشور ما را از طریق ضربه زدن به ایدئولوژی اسلامی ملت نابود کند.

* اصلی‌ترین مسئله غرب در دشمنی با ایران ساختار فکری اسلامی حاکم بر کشور است

وی اصلی‌ترین مسئله غرب در دشمنی با ایران را ساختار فکری حاکم بر کشور ما که ساختار دینی و قرآنی است، دانست و بیان کرد: بزرگ‌ترین هراس دشمن از مسلمانان در سه عامل قرآن، حج و پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) است و به دنبال این است تا با آتش زدن قرآن و شبهه افکی در آن، این کتاب مقدس را کا عامل آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی ملت است، در میان مسلمانان مهجور کند.

سردار سپهر با بیان اینکه مشکل اصلی استکبار جهانی با ایران اسلامی در دین و اعتقادات اسلامی است گفت: غرب به صورت یکپارچه در برابر ایران اسلامی ایستاده است و بنا به اقرار سیاستمداران غربی تا زمانی‌که مسلمانان؛ غرب و نظم غربی را به رسمیت نشناسند این جنگ ادامه دارد.

وی ادامه داد: دشمن معتقد است تنها راه براندازی حکومت اسلامی ایران جنگ روشنفکرانه برای تغییر ماهیت فرهنگ حاکم بر جامعه است زیرا مشکل اصلی آمریکا ماهیت اسلامی و ضد آمریکایی نظام ایران است و تا زمانی که جمهوری اسلامی پابرجاست، نگرش‌های ضد امریکایی هم پابرجاست.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید قدر داشته‌های خود را بدانیم، به اغتشاشات، تحریم‌ها و تهدیدهای اخیر اشاره و بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، تمام اقدامات استکبار جهانی در منطقه با شکست همراه بود و آنها علت این شکست‌ها را در قرآن، اسلام و ولایت فقیه می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای سلطه بر جهان راهی جز نابودی ایران اسلامی ندارند و از همه گزینه‌ها استفاده کردند اذعان کرد: در وقایع اخیر دشمن از جوانانی که ما در تربیت و تعالی آنها قصور کرده و غافل شدیم، استفاده کرد و آنها را در برابر نظام قرار داد.

* جمهوری اسلامی آقایی آمریکا را بر هم زده است

سردار سپهر خطاب به استکبار جهانی به ویژه آمریکایی‌ها که بعد از پیروزی انقلاب در منطقه شکست خورده و زخم برداشته است گفت: به شما می‌گوییم و به شهدا قول می‌دهیم همانطور که با جوانان در دوران دفاع مقدس پشت دشمن را به خاک مالیدیم با همین جوانان، آمریکا را با شکست‌های مفتضحانه در برابر اراده‌های قرآنی خود تسلیم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ​خاورمیانه مرکز دنیای قدیم است و خلیج فارس پاشنه آشیل قاره و مرکز جهان است که در اختیار ایران اسلامی قرار دارد و این موجب واهمه دشمن شده است تاکید کرد: آمریکا تسلیم ارده کسانی خواهد شد که بر خلیج فارس سیطره دارند. امروز خلیج فارس در اختیار مسلمانان ایران و جبهه مقاومت است و شما هیچ قدرتی ندارید و جمهوری اسلامی آقایی آمریکا را بر هم زده است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه دشمن معترف است که در دوران دفاع مقدس، حادثه طبس و سایر توطئه‌ها از ولایت فقیه شکست خورده است گفت: آنها تلاش ما را در جبهه مقاومت با نام تروریست در دنیا جوسازی می‌کنند. متهم کردن ایران به تروریست بودن شاید راه حل ساده ای باشد اما هیچگاه دلیل و مدرکی از ایران در مورد رفتار تروریستی در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت.

وی اضافه کرد: اگر کسی در برابر ادعاهای آمریکا قدعلم کرد، تروریست است. به حزب الله، فاطمیون، جبهه مقاومت، حشد الشعبی تروریست می‌گویید چون مقابل شما ایستاده‌اند.

* جمهوری اسلامی بر روی باند پرواز اقتدار قرار دارد

سردار سپهر با بیان اینکه به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم و این موجب وحشت دشمن شده است تصریح کرد: یکی از دلایل اغتشاشات امروز این است که جمهوری اسلامی بر روی باند پرواز اقتدار قرار دارد. با تشکیل دولت انقلابی و تعاملات بین قوا به دنبال رفع موانع است. شما از قوی شدن ما و رفع مشکلاتمان نگران هستید. در جبهه مقاومت اراده‌هایمان را بر شما تحمیل کردیم. بار دیگر فتنه ایجاد کردید که تسلیم شویم اما ما تسلیم نخواهیم شد.

وی با اشاره به اقرار صاحبنظران غربی که آمریکا دو راه در قبال ایران دارد اول اینکه با حمله نظامی کار ایران را تمام کند و دوم اینکه تلاش کند نخبگان و مردم را به سمت خود متمایل کند اذعان کرد: دنیا می‌داند ما امروز در بالاترین وضعیت دفاعی در متطقه غرب آسیا قرار داریم و اگر آمریکایی‌ها توان و قدرت داشتند، تا کنون جنگ می‌کردند، آنها ناتوان در جنگ نظامی با ایران هستند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست امام(ره) را در مقابله با دشمن تبدیل به راهبرد کرد که اگر در یک نقطه ضربه بخوریم در هزار نقطه ضربه می‌زنیم خاطرنشان کرد: ما بر اعتقادات بزرگان دینمان هستیم. اسرائیل و آمریکا بداند ما حتما آنها را مجازات کرده و خون بهای شهدای ما اسقاط شماست و جشن اسقاط و سرنگونی شما را با همین نسلی که تحریک کردید، می‌گیریم.

وی با بیان اینکه دشمن امروز از سه اصل رهبری، دین و مردم وحشت دارد تصریح کرد: آنها معتقدند کلید اصلی ایجاد تغییر بنیادین در ایران از بین بردن نفوذ روحانیت و عقاید اسلامی است و اگر نظام ولایت فقیه از هم پاشیده شود، نظام سرنگون می شود. زهی خیال باطل. ما وعده داده شده رسول خداییم که ترسی از دشمن ندارند و از دین خدا حمایت می‌کند.

* امروز اراده کردیم تمدن نوین اسلامی را بنا نهیم

سردار سپهر متذکر شد: آمریکا بداند ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. اراده تسلیم شدن شما را بارها در خلیج فارس، جبهه مقاومت، در یمن و لبنان تکرار کردیم و امروز اراده کردیم تمدن نوین اسلامی را بنا نهیم.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ بزرگ شناختی و ادراکی هستیم و بر همگان واجب است جبهه شناختی، ادارکی، تبیینی، جهادی و بصیرتی برای ارشاد اقشار مختلف مردم ایجاد کنند اظهارکرد: جنگ امروز، جنگ جهاد تبیین است و هر فردی باید در تبیین ارزش‌ها و مولفه‌های اسلامی، انقلابی عمل کند. دشمن را بشناسیم و واکسن مقابله با دشمن را با افکار و عقایدمان در دل و جان کودکانمان تزریق کنیم.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: نباید از  تحریف، دروغگویی و جعل واقعیت‌ها غافل شویم و طبق گفته رهبر معظم انقلاب اگر جریان تحریف شکست خورد، جریان تحریم نیز شکست خواهد خورد.

* همگان برای حفظ نظام اسلامی در این جنگ شناختی به جنگ دشمن بروند

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی و مایوس کردن ملت ایران است و با شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای درصدد تضعیف اعتقادات و باورهای اسلامی و انقلابی ملت ایران است اذعان کرد: ۱۱۶ ماهواره از ۳۰۰ ماهواره دنیا فقط در فضای ایران فعالیت می‌کند و با محتواسازی به دین‌ستیزی و انزجار علیه اسلام می‌پردازد و بر تمام فعالان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، دانشگاهی واجب است برای حفظ نظام اسلامی در این جنگ شناختی به جنگ دشمن برود.

سردار سپهر تمرکز فعالیت‌های دشمن را در تغییر اذهان، افکار و باور مردم مسلمان ایران دانست و تصریح کرد: ریشه دشمنی آمریکا با ما اسلام ناب، ایران مستقل و ایران قوی است و باید یاد و نام شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

وی در پایان با بیان اینکه با رهبیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و با انسجام و اقتدار بار دیگر این مسیر را طی کرده و دشمن را ناامید می‌کنیم خاطرنشان ساخت: باید راه حاج قاسم را ادامه دهیم که در گرو جهاد تبیین، روشنگری، تبعیت از ولایت فقیه و کمک به دولت است.

Share