مس صفر-ملوان صفر، بی‌فایده‌ترین نتیجه

جدال مس کرمان و ملوان بدون گل به پایان رسید

تیم‌های فوتبال مس کرمان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ایران به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، مس کرمان در ورزشگاه باهنر میزبان ملوان بندرانزلی بود. در شروع بازی دو تیم یک موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند که در چارچوب دروازه قرار نگرفت. در ادامه نیمه اول نیز دو تیم پایاپای کار کردند که در نهایت موفق به گلزنی نشدند.

در نیمه دوم، مس کرمان بود که حالت تهاجمی‌تری به خود گرفت و تلاش کرد مقابل هم‌سایه‌اش در جدول رده‌بندی سه امتیاز کامل بازی خانگی را به دست آورد و از آن طرف ملوان سعی در اداره بازی داشت تا بدون امتیاز کرمان را ترک نکند.

موقعیت‌های مس در نیمه دوم با هشیاری ایمان صادقی و مدافعان ملوان تبدیل به گل نشد و ملوانی‌ها نیز که چشم به ضدحملات دوخته بودند نتوانستند از اندک فرصت‌های خود استفاده کنند.

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا مدعیان قهرمانی فصل پیش لیگ یک، همچنان در پایین جدول لیگ برتر جای داشته باشند. با این نتیجه ملوان ۱۲ و مس کرمان ۱۱ امتیازی شدند و تغییری در جایگاه‌شان ایجاد نشد.

هفته چهاردهم لیگ برتر/ شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۱۴/ ورزشگاه باهنر کرمان/ بدون تماشاگر

تیم داوری: حسین زیاری، امیرمحمد داوود زاده، محمدرضا مدیر روستا، عنایت قوچ کانلو/ ناظر: سعید بطحایی

ترکیب مس کرمان:

حسین شهریاری، میلاد خدایی، عارف رستمی (۷۸- محمد صبوری)، جرج برایم، حسین دوستدار، سامان تورانیان (۸۶- عباس زراعتکار)، محمد ستاری، علی تهامی، محمد امین کاظمیان، محمدصالح محمدی (۷۸- مهدی ناظمی) و احمید نصیری (۴۶- شروین بزرگ)

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، سجاد بازگیر (۷۷- امید نافذ)، مسعود زائرکاظمین، پدرام قاضی‌پور، مجیدی عیدی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی

اخطارها:

مس: امیرحسین عسگری (۶۷)

لحظات حساس:

دقیقه ۴: ضربه سر کاظمیان از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.
دقیقه ۱۵: ارسال مسی‌ها با ضربه سر محمد امین کاظمیان همراه شد که صادقی توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱۷: موقعیت عالی برای ملوان به دست آمد که به تیرک دروازه مس کرمان برخورد کرد.
دقیقه ۴۱: ضربه سامان تورانیان در محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: فرصت خوب برای مس از روی ضربه کرنر به دست آمد که توپ تورانیان را صادقی مهار کرد.
دقیقه ۵۹: حسین شهریاری، گلر مس کرمان فرصت تک به تک را از مسعود زائر کاظمین گرفت.
دقیقه ۸۱: ضربه شروین بزرگ توسط ایمان صادقی به خوبی مهار شد.
دقیقه ۸۹: برخوردی در محوطه مس رخ داد که بازیکنان ملوان و مازیار زارع به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

اتفاق ویژه:

مس کرمان و ملوان که فصل پیش مدعیان قهرمانی لیگ یک بودند پس از صعود دوباره به لیگ برتر پایین‌نشین هستند و این مسابقه برای‌شان از اهمیت زیادی برخوردار بود. با این حال با این تساوی در مسابقه‌ای سرد و بی‌روح، بدترین اتفاق ممکن برای دو تیم و به خصوص مس رخ داد که در این بازی میزبان حریف مستقیم خود بود.

بهترین بازیکن:

این بازی ستاره خاصی نداشت و همه بازیکنان در یک سطح بودند اما در این میان چند واکنش خوب ایمان صادقی مانع گلزنی مسی‌ها که در نیمه دوم بیشتر حمله می‌کردند شد.

حواشی:

*بازی با دقایقی تاخیر آغاز شد.
*داور پس از اعتراضات فرزاد حسینخانی به کنار خط آمد تا با او صحبت کند.
* حسینخانی از ابتدای نیمه دوم شروین بزرگ را به زمین فرستاد تا خط حمله تیمش را تقویت کند.

Share