تصاویری از ورود رونالدو و خانواده‌اش به ریاض | درآمد معارفه برای امور خیریه

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان شب گذشته وارد ریاض شد تا آماده شروع کار در باشگاه النصر عربستان بشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از مهر، کریستیانو رونالدو که چندی پیش قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه النصر عربستان امضا کرده بود، شب گذشته با هواپیمای اختصاصی خود به همراه نامزد و فرزندانش وارد شهر ریاض شد و مورد استقبال مسئولان باشگاه النصر قرار گرفت.

قرار است رونالدو امروز از ساعت ۱۱ در یکی از مراکز تخصصی تست‌های پزشکی خود را پشت سر بگذارد و مراسم معارفه او هم از ساعت ۱۹ در مجموعه ورزشی مرسول پارک با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

باشگاه النصر بلیت حضور در مراسم معارفه رونالدو را ۱۵ ریال عربستان(۳.۷ یورو) تعیین کرده است که عواید آن صرف امور خیریه می‌شود.

گفته می‌شود ۱۳۰ هزار نفر از هواداران النصر خواهان خرید بلیت ورود به ورزشگاه مرسول پارک بوده‌اند و ترافیک اینترنتی شدیدی برای خرید بلیت ایجاد شده بود

طبق اعلام روزنامه «الریاضیه»، قرار است «رودی گارسیا» سرمربی فرانسوی النصر هم دیداری دو جانبه با رونالدو برگزار کند تا مشخص بشود که آیا این بازیکن با بقیه بازیکنان وارد تمرینات گروهی می‌شود یا نه.

همچنین تصاویر منتشر شده از سطح شهر ریاض نشان می‌دهد اکثر بیلبوردهای این شهر با تصویر رونالدو در لباس النصر و خوش آمدگویی به این بازیکن پرتغالی اختصاص یافته است.

Share