رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد:

به دام افتادن ۲۹ سارق در گیلان | اعتراف به ۶۴ فقره سرقت

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۲۹ سارق در گیلان دستگیر و به ارتکاب ۶۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۲۹ سارق در گیلان دستگیر و به ارتکاب ۶۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ علیرضا حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی ۲ روزه مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات‌های جداگانه، ۲۹ سارق شناسایی و دستگیر شدند افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۶۴ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان‌عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

Share