ریاض همچنان تیتر یک جهان؛

آمیتا باچان نظاره‌گر دیدار رونالدو و مسی در عربستان+ عکس

آمیتا باچان ستاره مشهور بالیوود میهمان ویژه دیدار تیم‌های ستارگان عربستان و پاری سن ژرمن بود. دیدار تیم‌های ستارگان عربستان و پاری سن ژرمن در چارچوب دیداری دوستانه از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقه مندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.

دیدار تیم‌های ستارگان عربستان و پاری سن ژرمن در چارچوب دیداری دوستانه از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض در حال برگزاری است.

این دیدار یک میهان ویژه داشت. آمیتا باچان ستاره مشهور بالیوود به همراه تعدادی از نمایندگان عربستان سعودی به میدان رفت. باچان با بازیکنان هر دو تیم از جمله مسی و رونالدو دست داد. حضور این بازیگر افسانه‌ای تبلیغاتی نبود و برای طرفداران فیلم‌های هندی که چشمشان به این مسابقه بود، شگفت‌انگیز بود.

این دیدار یک حاشیه بزرگ دیگر نیز داشت، وقتی عبدالرحمن الجاسم داور این دیدار سوت شروع بازی را به صدا درآورد هواداران حاضر در ورزشگاه به محض اینکه توپ به کیلیان امباپه می‌رسید این بازیکن را هو می‌کردند.

Share