با حضور مشاور وزیر اقتصاد و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی؛

از کارکنان ایثارگر شاغل در سازمان منطقه آزاد انزلی تجلیل شد

مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران گفت: در مسیر انقلاب اسلامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر مسئولیتشان بیش از پیش سنگین بوده و باید با روحیه جهادی و ایثارگرانه به مردم خدمت کنند و همه تلاش‌ها در سیستم اداری باید منجر به پیشبرد اهداف کشور در بخش‌های مختلف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین لطف‌اله ثقفی، مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران و عیسی فرهادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نشست صمیمی با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در این سازمان برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در این مسیر مقدس آن‌هایی که رفتند کار حسینی کردند و اکنون وظیفه ما انجام دقیق وظایف، خدمت‌رسانی به مردم، تلاش برای توسعه عمران و آبادانی در کشور و معرفی عقیده شهیدان که اسطوره‌های بی‌بدیل کشور هستند بوده و در این مسیر باید ثابت قدم بود.

فرهادی در ادامه به تلاش‌های انجام شده سازمان متبوع خود در زمینه اجرای قانون جامع ایثارگران اشاره و گفت: کلیه عوامل و مدیران سازمان بر حسب وظایف محوله در تلاشند تا طبق قانون شرایط را برای جامعه ایثارگر سازمان فراهم نموده و مجوزات لازم اخذ شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام ثقفی نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه اجرای قانون جامع ایثارگران گفت: با توجه به فرآیند اجرای این طرح، محدودیت زمانی برای اجرای این طرح حمایتی وجود ندارد و براساس قانون اجرا خواهد شد.

مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران در ادامه افزود: در مسیر انقلاب اسلامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر مسئولیتشان بیش از پیش سنگین بوده و باید با روحیه جهادی و ایثارگرانه به مردم خدمت کنند و همه تلاش‌ها در سیستم اداری باید منجر به پیشبرد اهداف کشور در بخش‌های مختلف شود.

در پایان این نشست که معاونین سازمان نیز حضور داشتند، از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و مشاور وزیر اقتصاد از پرسنل ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدای شاغل در سازمان با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

Share