وزیر کشور: برخی از بازیگران و سلبریتی های داخلی آموزش دیده بودند

کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته؟ | ترسی از دشمن نداشته و نداریم

وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: نوبر است که ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند در حالی که براساس آمار خود غربی‌ها، آمریکایی‌ها حدود ۲۰ هزار کشته جنایت‌های فجیع در سال دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، احمد وحیدی در جمع روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی اظهار کرد: روحانیت نقطه شروع انقلاب بوده و حافظ آن هم خواهند بود و جایگاه روحانیت در این حاکمیت که به ظهور امام زمان (عج) منتهی می‌شود بی‌بدیل است و روحانیون بیشترین تلاش را دارند که انقلاب اسلامی مسیر پر افتخار خود را طی کند.

وزیر کشور گفت: مشکل دشمن با روحانیت این است چون امثال امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از دل این روحانیت آمدند.

وزیر کشور در ادامه رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم را مولود حوزه علمیه و جامعه روحانیت دانست و افزود: نقطه کانونی قدرت جمهوری اسلامی ایران و قدرت فرهنگی ولایت فقیه است و این ولایت فقیه در دامنه آن روحانیت هستند.

وحیدی، تصریح کرد: اگر ولایت فقیه نبود، دشمن ایران را تخریب می‌کرد، این را باید همه جوانان ما بدانند که اگر امروز ایران اسلامی در تراز یک قدرت برتر منطقه‌ای عمل می‌کند و همه دنیا یکبار دیگر علیه ایران جمع شدند به خاطر همین قدرت است.

 وزیر کشور تأکید کرد: این قدرت اسلام را جلو می‌برد و دیری نیست که فرش قدرت از زیر پای دشمن برداشته شود.

وی بر جهاد تبیین در جامعه تأکید کرد و گفت: بیشترین نقش در جهاد تبیین بر عهده روحانیون است چون مورد اعتماد مردم هستند.

 وحیدی با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم در میدان با قدرت کار را جلو می‌برد و مشکلات در مسیر حل قرار گرفت، افزود: مذاکرات غرب را که تبدیل به یک تناقض کرده بودند، بن بست‌شکنی شد و بسیاری از کشورهای همسایه مشتاقانه پذیرای روابط با ایران شدند.

وزیر کشور تصریح کرد: بزرگترین اصلاح اقتصادی کشور در زمانی شروع شد که بیشترین مشکلات اقتصادی را داشتیم و این شجاعت می‌خواست که دولت سیزدهم از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم خود را متعهد به شعارهای انقلاب می‌داند، افزود: این در حالی است که برخی دولت‌ها در گذشته برای حل مشکلات دل به غرب بسته بودند.

 وحیدی در ادامه فتنه و حرکت دشمن در اتفاقات اخیر را از سر انفعال دانست و یادآور شد: جمهوری اسلامی در روز روشن متجاوزان آمریکایی را در دریا متوقف و دستگیر کرد و آن‌ها هیچ کاری نتوانسته بودند بکنند.

 وزیر کشور ادامه داد: تمام کشورهای منطقه که پشتیبان آن‌ها آمریکا بود احساس کردند که آمریکا که خود نمی‌تواند کاری بکند چطور می‌تواند از آن‌ها دفاع کند!

وحیدی با اشاره به اینکه دشمن احساس می‌کند که ایران توانسته با ورود به صحنه معادلات جهانی استکبار را به هم بزند، افزود: در همین راستا جنگ ترکیبی را برای جلوگیری از پیشرفت ایران طراحی کردند.

وی اظهار کرد: این طراحی بازیگرانی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان سعودی داشت و حتی فرانسه و آلمان بعدها به اینها اضافه شدند و رسما نشستند و برنامه ریزی کردند. دشمنان نتوانستند در برجام به خواسته‌های خود در دولت سیزدهم برسند لذا دست به این اقدامات اخیر زدند.

وزیر کشور گفت: دشمن فضای مجازی را تبدیل به بستری برای دروغ‌پردازی و لجن‌پراکنی بر علیه نظام اسلامی کرده است.

وحیدی تأکید کرد: کدام جنایت از این بزرگتر که روح و جسم جوانان را از طریق دروغ‌پردازی در فضای مجازی تخریب می‌کنند.

وی عنوان کرد: شبکه‌های معاند با پول کسانی (عربستان) اداره می‌شود که خود بدترین اعمال ضدبشری را انجام می‌دهند و اکنون خود را مدافع ایران قرار می‌دهند!

وزیر کشور تصریح کرد: برخی از بازیگران و سلبریتی‌های داخلی آموزش دیده بودند و به صورت شبکه‌ای با هم قرار داشتند و متاسفانه عده‌ای از جوانان احساساتی و تحت تاثیر فضای مجازی و دروغگویی‌ها آنان قرار گرفتند.

وحیدی تصریح کرد: افراد بازداشتی در اغتشاشات اخیر چند خصوصیت داشتند اول اینکه در خانواده‌ای بودند که خانواده آن‌ها مشکل داشتند و خیلی درگیر مسائل ضداخلاقی بودند، برخی‌ها هم دچار توهمات برگرفته از بازی‌های اینترنتی بودند.

وی افزود: شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی بود که حسرت یک توهین به مقام معظم رهبری را بر دل اینها گذاشت و این از قدرت انقلاب و مکتب اسلام است.

وزیر کشور با اشاره به اگر مسجد، مدرسه و محله حفظ شود بسیاری از تلاش‌های دشمن به نتیجه نمی‌رسد، بیان کرد: وقتی باید نگران شد که نوجوانان و جوانان در مساجد حضور نیابند.

وحیدی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند القا کنند که جوانان ما عوض شدند، تأکید کرد: اما این دروغ محض است، البته اندکی از جوانان ممکن است تغییر کرده باشند ولی غالب اینها انسان‌های درست و پاکی می‌باشند و دهه هفتادی یا هشتادی‌های کشور شهیدان علی‌وردی و عجمیان هستند.

وی در ادامه فوت خانم مهسا امینی را بهانه‌ای برای ایجاد فتنه در کشور توسط دشمنان دانست و گفت: اینکه می‌گویند اگر مسئولان اول عذرخواهی می‌کردند موضوع حل می‌شد هم دروغ است چون همان اول رئیس جمهور شخصا با خانواده امینی تماس گرفتند و قول رسیدگی قانونی به آنان دادند اما دشمن تلاش کرد تا این مسئله را به یک موضوع سیاسی امنیتی تبدیل کند.

وزیر کشور تصریح کرد: در این مدت یک طراحی توطئه‌آمیز دشمن بر دو بستر جریان سازمان یافته اغتشاشگر که گروهک‌های مختلف در آن بودند و با تعدادی از جوانان فریب خورده در کشور رقم خورد اما برخی‌ها چون می‌خواهند سوء استفاده کنند تلاش دارند که برای اغتشاشات جنبش بسازند.

وحیدی با بیان اینکه خیلی از افرادی که در این اغتشاشات اخیر شرکت کردند وضع مالی خیلی خوب داشتند و اصلا شعار صنفی و اقتصادی نداشتند، افزود: اما برخی می‌گویند جنبش اعتراضی بود، باید سوال کرد چه جنبشی است که شعار ندارد! و بر بستر هتاکی بچرخد؛ کجا دنیا سراغ دارد چنین جنبش هایی؟!

وی با طرح این سوال که کدام انقلاب در دنیا با هدایت دو هنرپیشه و دو ورزشکار صورت گرفته است، ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند که بگویند یک حرکت مسالمت‌آمیز بوده است، چه حرکت مسالمت‌آمیزی که ۶۰ نفر از مدافعان امنیت شهید شدند. کجا این همه خسارت زدن به بانک ها، آمبولانس، حوزه‌های علمیه و اموال عمومی در سطح کشور مسالمت‌آمیز است؟

وزیر کشور در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، گفت: نوبر است که جمهوری اسلامی ایران را در کمیته حقوق بشر محکوم کردند در حالی که براساس آمار خود غربی ها، آمریکایی‌ها حدود ۲۰ هزار کشته جنایت‌های فجیع در سال دارند و بیش از ۱۵ درصد زنان مورد تجاوز قرار می‌گیرند؛ بعد ایران را از کمیته حقوق زنان حذف می‌کنند! برده داری حتی در برخی ایالت‌هایشان برقرار بوده است بعد ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند!

وحیدی بیان کرد: سه هزار و ۸۰۰ نفر کودک توسط مهاجمین در یمن شهید شدند کسی حرفی نزد! اما برای دو سه نفری که قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران براساس قانون اعدام کرده، فریاد می‌زنند.

وی افزود: در این ماجرا یکی از پیچیده‌ترین و همه جانبه‌ترین حرکات دشمن را از ابتدای انقلاب تاکنون دیدیم و خیلی تصور می‌کردند که با اینها نظام از دست می‌رود اما بحمدالله نظام آنقدر مقتدر است که این حرکت‌ها مانند گزش پشه است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در حوادث اخیر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی یک مرتبه دیگر اقتدار خود را نشان دادند که خیلی از آن اطلاع‌رسانی نمی‌شود، گفت: ماجرا با عنایت الهی و توجهات حضرت زهرا سلام الله علیه و در میدان بودن مردم و انقلابیون رفع شد.

وحیدی با تأکد بر اینکه در یک نقطه مهم تاریخی قرار گرفتیم که هندسه قدرت جهانی در حال عوض شدن است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران قوی جلو می‌رود و دشمن نمی‌خواهد اجازه بدهد لذا باید دشمن را بشناسیم و با تبیین جلوی اقدامات‌شان را بگیریم.

به گفته وی، در همین وقایع اخیر دشمن تلاش کرد که مسئله را قومیتی کنند اما بحمدالله وحدت بین مردم برقرار است. مولوی عبدالواحد یک روحانی وطن دوست و برجسته بود که به اسلام عشق می‌ورزید و لذا شهیدش کردند چون دشمن با اسلام ناب و مستقل مشکل دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ ترسی از دشمن نداشته و نداریم، تأکید کرد: روحانیون شیعه و سنی در یک مسیر هستند و در موضوع قومیت‌ها مردم سیستان و بلوچستان و کردستان دست رد به سینه دشمن زدند.

Share