از بین جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند؛

فرماندهی انتظامی گیلان در مقطع افسری استخدام می‌کند+ جزییات

داوطلبان می‌توانند برابر برنامه زمان‌بندی از تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به سایت ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا GOZINESH.POLICE.IR مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندهی انتظامی استان گیلان از بین جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در فراجا برای تکمیل کادر افسری مرد با رشته‌های تحصیلی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی و معارف اسلامی با مدرک تحصیلی دیپلم دانشجوی افسری محصل می‌پذیرد.

شرایط و ضوابط اختصاصی جذب به شرح ذیل است:

۱. حداکثر سن استخدام برای داوطلبان مقطع افسری محصل ۲۳ سال می‌باشد.

تبصره: در صورت داشتن هر یک از موارد زیر، دو سال به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌گردد:

الف) دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی.
ب) بسیجیان فعال (بالای یکسال عضویت) و پلیس افتخاری.
پ) خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارندگان مقام قهرمانی کشوری و بین‌المللی در رشته‌های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم.
«حداکثر سن داوطلبان مقطع افسری محصل که دارای الویت هستند ۲۵ سال (متولدین سال ۱۳۷۷ به بالا) می‌باشد.»

۲. حداقل معدل دیپلم برای رشته علوم انسانی ۱۵ و سایر رشته‌ها ۱۴می‌باشد.

۳. حداقل میزان قد ۱۷۰ سانتی‌متر و مقدار وزن متناسب با قد داوطلب می‌باشد.

۴. فارغ‌التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.

۵. محصلین مقطع پیش دانشگاهی و سال ۱۲ نظام جدید مجاز به ثبت نام بوده و می‌بایست تا پایان خرداد سال ۱۴۰۲ مدرک تحصیلی خود را ارائه نمایند.

گفتنی است داوطلبان می‌توانند برابر برنامه زمان‌بندی از تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ به سایت ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام فراجا GOZINESH.POLICE.IR مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به داوطلبان گرامی می‌باشد و داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: رشت، میدان انتظام (فلکه رازی)، بلوار شیون فومنی، جنب کتابخانه میرزاکوچک جنگلی، مجتمع انتظامی شهید پاینده، طبقه سوم مراجعه و در صورت ابهام با شماره تلفن ۴-۲۱۸۲۲۱۰۳-۰۱۳ تماس حاصل کنند.

Share