حل معضلات مسکن نیازمند مدیری با برنامه است

حمایت دلخوش از بذرپاش؛ او می تواند موفق شود | ضرورت توجه وزیر آینده به پروژه راه آهن رشت – آستارا

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه موفقیت وزیر راه و شهرسازی در تولید مسکن به همکاری دستگاه هایی مانند سازمان برنامه و بودجه و بانک ها بستگی دارد، گفت: آقای بذرپاش در صورت بهره گیری از تجارب مدیریتی خود می تواند در حوزه مسکن دستاوردهای خوبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به معرفی «مهرداد بذرپاش» به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: بدیهی است وضعیت بازار مسکن نامناسب است و برای اصلاح وضعیت کنونی باید مدیری توانمند و جهادی که برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای تامین مسکن خانوارها داشته باشد به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شود.

وی ادامه داد: بذرپاش که از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی شده دارای سوابق مدیریتی خوبی در دولت، مجلس و دیوان محاسبات است و امیدوارم بتواند با حمایت دولت، مجموعه‌های مختلف را برای تولید و ساخت مسکن هماهنگ کند و مدیریت موثری داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: البته لازم به ذکر است که موفقیت وزیر راه و شهرسازی در تولید مسکن به همکاری دستگاه‌هایی مانند سازمان برنامه و بودجه و بانک‌ها بستگی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به ضرورت توجه وزیر آینده راه و شهرسازی به پروژه راه آهن رشت – آستارا که مورد تاکید رئیس جمهور است، افزود: نباید فراموش کنیم وزارت راه و شهرسازی محدود به بخش مسکن نیست و باید وزیر بتواند در بخش‌هایی مانند حمل و نقل جاده ای، هوایی، ریلی و دریایی نیز برنامه داشته باشد و آن را اجرایی کند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بذرپاش بتواند در وزارت راه و شهرسازی از تجارب مدیریتی خود استفاده کند و از متخصصان و صاحب نظران بخش عمران کشور بهره ببرد می‌تواند در حوزه مسکن دستاوردهای خوبی را به ارمغان آورد.

Share