ثروت عظیمی که با انواع دستگیره بدست آوردم

معمولا با گذشت چندین سال، ممکن است کابیت های آشپزخانه احتیاج به تعمیر و یا تغییر داشته باشند. با تغییر دستگیره روشویی می توانید هرسال تنوع خوبی به نمای کابینت های خود دهید.

داشتن شیوه زندگی متعادل و بسنده نکردن به یک موفقیت و پیشرفت، بهترین روش برای رسیدن به ثروت می باشد. قصد داریم در این مقاله شما را با شغل مهمی آشنا کنیم که بسیار پولساز است و خودم توانستم در این حوزه به ثروت عظیمی دست پیدا کنم پس مقاله زیر را با دقت بالا مطالعه کنید.

دستگیره مخفی

در همه منارل کمد و کابینت ام دی اف وجود دارد که برای باز و بسته کردن درب آنها نیاز به دستگیره مخفی دارند هر موقع که ما اقدام به نصب کمد دیواری یا کابینت می کنیم بدون شک این دستگیره است که میتواند نقش مهمی تو زیبایی آشپزخانه و کمد دیواری ایفا می‌کند.

به همین خاطر است که انتخاب دستگیره کابینت مناسب کار سختی است چرا که همیشه سوالاتی در این مورد برای شما به وجود می‌آید مثلا چه دستگیره ای برای کابینت من مناسب است یا چه رنگی انتخاب کنیم تا بارنگ کابینت یکی در بیاید با اصلا چه دستگیره ای نصب کنم که علاوه بر زیبایی ظاهری کلاسیک و مدرن داشته باشه و هم از مد نیفتاده است.

دستگیره مخفی کابینت یکی از جدیدترین دستگیره هایی که تا حالا تولید شده دستگیره هایی هستند که به چشم نمی آید یا بهتر است بگوییم پنهان هستند این مدل از دستگیره ها باعث یکدست و منظم دیده شدن کابینت ها می شود و به خاطر همین باعث شده که دیگر از مد افتادن دستگیره ها نباشید.

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت های مدرن با بهترین متد روز و طرح های مدرن، جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی منازل شما می بخشد.

دستگیره کابینت در رنگ های مختلف طلایی، مات، مسی و کروم باتوجه به سلیقه ی مشتری ارایه می شوند.

پیشنهاد ما به شما انتخاب یک دستگیره ی کابینت مدرن ساده می باشد. چون طرح های ساده در هر دوره و زمانی طرفداران خود را دارند.

دستگیره های کابینت متناسب با طرح و مدل خاصی که دارند به روی کابینت تعبیه می شوند. به عنوان مثال دستگیره ی کابینت دکمه ای که کاملا واضح است به صورت دکمه ای روی کابینت قرار می گیرد.

همچنین دستگیره های خطی هم به صورت عمودی یا افقی در یک راستای مشخص بر روی کابینت نصب می شوند دستگیره های دو پیچ هم به همراه دو عدد پیچ بر روی کابینت نصب می گردند. به عبارتی می توان گفت چیدمان دستگیره ی کابینت به شکل و طرح و نوع دستگیره بستگی دارد.

دستگیره روشویی

معمولا با گذشت چندین سال، ممکن است کابیت های آشپزخانه احتیاج به تعمیر و یا تغییر داشته باشند. با تغییر دستگیره روشویی می توانید هرسال تنوع خوبی به نمای کابینت های خود دهید.

برای این کار باید با چگونگی نصب و تعویض دستگیره های کابینت آشناشوید تا خودتان بتوانید ازعهده ی تعویض دستگیره ها بربیایید.

از این رو برای تعویض دستگیره ها ابتدا باید دستگیره های قدیم را از کابینت جدا نمایید. در زیر مراحل نصب دستگیره ی کابینت را توضیح می دهیم:

  • با استفاده از یک پیچ گوشتی ابتدا پیچ های دستگیره ی کابینت را جدا نمایید سپس باید فاصله ی بین سوراخ های پیچ را به خوبی اندازه گیری کنید و با فاصله ی بین سوراخ های دستگیره ی جدید مطابقت دهید تا ببینید آیا با یکدیگر تطابق دارند یاخیر.
  • در هنگام نصب دستگیره، مکان معین شده دقیقا همان جایی است که باید سوراخ پیچ دریل شود.
  • درهنگام سوراخ کردن، ابتدا درب کابینت را باز نگه دارید تا به اشتباه درب قاب را سوراخ نکنید.

Share