جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

تیراندازی منجر به قتل در شالکوه رشت

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از تیراندازی و قتل یک نفر در منطقه شالکوه شهرستان رشت خبر داد و گفت: قاتل ۴۸ ساله و دو همدست وی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از تیراندازی و قتل یک نفر در منطقه شالکوه شهرستان رشت خبر داد و گفت: قاتل ۴۸ ساله و دو همدست وی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در منطقه شالکوه شهرستان رشت، ماموران انتظامی بلافاصله با حضور در محل، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: با حضور پلیس در صحنه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که یک مرد ۴۰ساله حین درگیری بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده و دو مرد ۲۱ و ۲۸ ساله دیگر که در این نزاع حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته معلوم شد که مقتول به همراه همدستانش به علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با ۳ نفر دیگر درگیر شده‌اند، افزود: کارآگاهان آگاهی با اقدامات فنی عاملان تیراندازی و قتل را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه ماموران آگاهی قاتل ۴۳ساله و دو برادر وی را در شهر رشت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری را از مخفیگاه آن‌ها کشف کردند، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share