با گوش دادن به ندای قلبم خود را به ثروت رساندم

بعضی از افراد هستند که نمی توانند برای کس دیگری کار کنند، شاید با این موضوع که یکی بالا سرشان باشد مشکل دارند، من نیز از این دسته افراد می باشم و با گوش دادن به ندای قلبم، کسب و کار خود را راه اندازی کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم. در ادامه با کسب و کار بنده بیشتر آشنا خواهید شد.

بعضی از افراد هستند که نمی توانند برای کس دیگری کار کنند، شاید با این موضوع که یکی بالا سرشان باشد مشکل دارند، من نیز از این دسته افراد می باشم و با گوش دادن به ندای قلبم، کسب و کار خود را راه اندازی کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم. در ادامه با کسب و کار بنده بیشتر آشنا خواهید شد.

سیم و کابل ضد حریق

انواع سیم و کابل ضد حریق به صورت عمده و قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می شود سیم و کابل ضد حریق انواع مختف دارد.

این کابلها برای عبور جریان برق به ‌کار ‌می روند که به منظور برقراری ارتباط بین دکلهای مختلف نیز استفاده ‌می‌شوند از این شرکتها محصولات مختلفی تولید می شود.

در این مورد با استقبال مصرف کنندگان مواجه شده است مراکز متعددی در سراسر کشور توزیع و پخش این محصولات را به صورت عمده انجام می دهند.

مجموعه ما‌ با عرضه انواع سیم و ‌کابلهای ضد حریق در بازار فروش این سیمها به فعالیت می پردازد که ضمن رعایت سلیقه و ‌نیاز مشتریان، با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب عرضه می کند. در درجه بندی نوع دوم این سیمها برای انواع کابل و ‌سیمهای نیمه افشان استفاده می شود این دو ‌نوع درجه بندی دارای مقاومت حرارتی یکسانی هستند.

به گونه ای که در بازه دمایی منفی ۳۰ الی هفتاد درجه دارای کارایی مناسبی هستند به دلیل مقاومت دمایی خوبی که برای این سیمها وجود دارد.

همان طور‌ که گفتیم یکی از محصولاتی که از برند ضد حریق تولید و عرضه می شود سیم افشان می شود این‌ سیم افشانها به عنوان یکی‌ از پر‌کاربرد ترین انواع سیمها در اتصالات و انتقال برق می باشند.

سیم برق فشار قوی

کابل ضد حریق سیلیکونی در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه و تولید شده است. سیم برق فشار قوی از قیمت خوبی برخوردار است. این کابل‌ها دارای شیلد و درین وایر هستند. به صورت کلی پیشگیری از حادثه هزینه کمتری دارد. با استفاده از کابل ضد حریق سیلیکونی می‌توانید از گسترش شعله‌های آتش جلوگیری کنید. این کابل‌ها در مقابل حریق مقاوم هستند و تا مدت زمانی که اقدام به خاموش کردن آتش شود از گسترش و افزایش آتش جلوگیری می‌کنند. عموما این کابل‌ها را در محل زیر آژیر قرار می‌دهند تا برای خاموش کردن آتش از سیستم اطفاء حریق استفاده شود. رنگ این کابل قرمز و سبز است.

تجارت صنایع سیم برق در کل دنیا رونق زیادی دارد، زیرا این کالا ها هم در نما های بیرونی ساختمان ها و هم در داخل ساختمان ها در تمام کشور ها مورد استفاده قرار می گیرند و کشور عراق نیز یکی از کشور هایی است که از این محصول ها در ساخت و ساز استفاده می نماید و صادرات سیم برق توسط مرکزهای صادراتی انجام می شود.

سیم و کابل برتر

کابل ضد حریق سیلیکونی از جمله کابل‌هایی است که دارای ترکیبات مصنوعی بوده و با تنوع زیاد در اشکال مختلف تولید شده است. سیم و کابل برتر قیمت متفاوتی دارد. این کابل‌ها قابلیت مقاومت بالا در دمای منفی ۶۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد را دارند. کابل ضد حریق در واقع دارای روکشی از جنس سیلیکون نسوز است و از ویژگی‌های زیر برخوردار می‌باشد:

مقاومت بالا در مقابل جریان زیاد

تحمل دما از منفی ۶۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد

میزان انعطاف پذیری بالا و شکل گیری سریع

مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی و رطوبتی بالا

مقاومت در مقابل اشعه مادون قرمز و ماورا بنفش

بدون گازهای اسیدی‌ هالوژن

دارای دود کم

مقاومت در مقابل هوا

خاصیت نارسایی

عدم منتشر ساختن شعله

Share